Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 36739ARCHIWALNE z dnia 25.10.2018 r.

  • Oferty do
    5

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: bhp

w Zespole ds. Finansów i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

45-078 Opole, ul. Leona Powolnego 1

WARUNKI PRACY

Praca w budynku bez windy w pomieszczeniu biurowym, w warunkach normalnych , w godzinach 7:30 - 15:30

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp i ppoż. w celu zapoznawania pracowników z ogólnymi przepisami obowiązującymi w zakładzie pracy
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, przesłuchań świadków, poszkodowanych, ustalanie okoliczności, przyczyn, sporządzanie stosownej dokumentacji
  • Ocena ryzyka zawodowego, aktualizacja dokumentacji w tym zakresie, informowanie pracowników o poziomie ryzyka, inicjowanie działań w celu utrzymania ryzyka na poziomie dopuszczalnym
  • Nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym, terminowością przeglądów gaśnic oraz hydrantów, opracowywanie i aktualizacja instrukcji ppoż. dotyczących zabezpieczenia obiektów oraz sposobu postępowania pracowników w przypadku zagrożenia
  • Prowadzenie korespondencji z jednostkami kontrolującymi, Wydziałem Kontroli KWP, Państwową Inspekcją Sanitarną MSWiA, opracowanie analiz, nadzór nad realizacją zadań pokontrolnych w celu poprawy warunków sanitarnych i bhp
  • Terminowe wprowadzanie danych z analiz i sprawozdań dotyczących BHP i ppoż do systemu SESPOL i SWOP
  • Czynny udział w pracach komisji do przeprowadzania oceny i kwalifikacji stanowisk służby i pracy na których występują warunki uciążliwe i szkodliwe dla zdrowia oraz przydzielania policjantom i pracownikom dodatkowych uprawnień
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu wyposażenia przeciwpożarowego będącego na stanie KMP Opole i jednostek podległych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie zawodowe (technik bezpieczeństwa i higieny pracy) z co najmniej 3-letnim stażem w służbie bhp bądź wyższe na kierunku o specjalności z zakresu bhp lub podyplomowe o profilu bhp
  • przeszkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • rzetelność
  • wysoko kultura osobista, dyspozycyjność
  • łatwość uczenia się
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zdolność samodzielnego analitycznego myślenia
  • samodzielność i inicjatywa przy wykonywaniu stałych obowiązków

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego inspektora”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1 tel. 077 4422669
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3497 kwoty bazowej wynosi 2529,12 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.



Liczba odwiedzin: 2776

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Katarzyna Bartha

Komórka organizacyjna: Ogniwo Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wprowadzono: 25.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×