Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 3560ARCHIWALNE z dnia 15.09.2016 r.

  • Oferty do
    26

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: finansów

w Sekcji Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. Głogowska 24
45-315 Opole

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu. Praca biurowa przy komputerze. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy. Siedziba Komendy znajduje się w Opolu, przy ul. Głogowskiej 24 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Budynek komendy nie dostosowany do pracy osób niepełnosprawnych ruchowo ( brak wind i podjazdów)

ZAKRES ZADAŃ

  • Likwidacja dokumentów bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • Wprowadzanie do ksiąg rachunkowych w programie finansowo-księgowym danych z dowodów księgowych w porządku chronologicznym systematycznie zgodnie z zasadą podwójnego zapisu.
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów w Międzyzakładowej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej oraz prowadzenie kart indywidualnych.
  • Prowadzenie kasy Komendy polegajace na przyjmowaniu wpłat od osob fizycznych i jednostek zewnętrznych, wypłacanie zatwierdzonych dokumentów gotówkowych, sporządzanie raportów kasowych.
  • Sporządzanie przelewów bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Miesięczne uzganianie wydatków, kosztów i kont rozrachunkowych.
  • Współpraca z wydziałem kwatermistrzowsko-technicznym w zakresie uzgadniania ewidencji analitycznej i syntetycznej w zakresie gospodarki magazynowej Komendy Miejskiej PSP w Opolu.
  • Sporzadzanie comiesięcznych wydruków z ksiąg rachunkowych .

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 1 miesiąc w zakresie prowadzenia spraw finansowych
  • Znajomość programów Word, Exel, obsługa urządzeń biurowych.
  • Obsługa programów finansowo-ksiegowych.
  • Umiejetność komunikowania się
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość ustwy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
    ul. Głogowska 24
    45-315 Opole w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej I piętro p.101 lub przesłać pod wskazany adres

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Postępowanie rekrutacyjne będzie składało się z następujących etapów:
1) analiza dokumentów,
2) testy merytoryczne- jednokrotnego wyboru, lub testy otwarte – przeprowadzane w przypadku gdy wpłynie więcej niż 10 ofert,
3) testy umiejętności praktycznych - przeprowadzane dla nie więcej niż 5 najlepszych osób wyłonionych na podstawie testu merytorycznego. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy kilku kandydatów uzyska taką sama ilość punktów co kandydaci na miejscach od pierwszego do piątego, osoby te zostaną również zakwalifikowane do kolejnego etapu, w przypadku gdy Komisja podejmie decyzję o zastosowaniu tej metody rekrutacji,
4) rozmowa kwalifikacyjna - przeprowadzana w przypadku wpływu do 10 ofert lub dla nie więcej niż 5 najlepszych osób wyłonionych na podstawie testu. Wyjątek stanowi sytuacje kiedy kilku kandydatów uzyska taką sama ilość punktów co kandydaci na miejscach od pierwszego do piątego, osoby te zostaną również zakwalifikowane do kolejnego etapu.
5). Ustala się sposób dokonywania ocen kolejnych etapów naboru:
- testy merytoryczne:
a) jednokrotnego wyboru - odpowiedź prawidłowa 1 punkt, odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi 0 punktów,
b) otwarte - odpowiedź prawidłowa 1 punkt, odpowiedź niepełna 0,5 punktu, odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi 0 punktów.
- testy umiejętności praktycznych: odpowiedź prawidłowa 1 punkt, odpowiedź niepełna 0,5 punktu, odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi 0 punktów.
- rozmowa kwalifikacyjna: odpowiedź prawidłowa 1 punkt, odpowiedź niepełna 0,5 punktu, odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi 0 punktów.

   Informacja o kandydatach, którzy spełniają wymagania niezbędne wraz z terminem
i formą przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie opublikowana w BIP-ie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej oraz tablicy ogłoszeń Komendy Miejskiej PSP w Opolu.

11. Inne Informacje:
Oświadczenia o których mowa w ogłoszeniu o naborze należy wypełnić wg wzoru określonego w zał. nr 1 do ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej zamieszczonego w BIP KM PSP Opole - http://kmpsp-opole.bip-e.pl
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do urzędu ) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto: 2090,00 zł miesięcznie.
Dodatkowe informacje: pod nr telefonu 77 400 20 15



Liczba odwiedzin: 3130

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Udostępnił: Dorota Krzemień

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Wprowadzono: 15.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×