Kuratorium Oświaty w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 2455ARCHIWALNE z dnia 11.08.2016 r.
-
Oferty do
30
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Opolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kontroli zarządczej i pragmatyki zawodowej nauczycieli
w Wydziale Organizacji, Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli i Rozwoju Edukacji
Opole
Kuratorium Oświaty
w Opolu
45-082 Opole
ul. Piastowska 14
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewnienie jednostce odpowiednich aktów wewnętrznych regulujących proces kontroli zarządczej.
- Utrzymywanie procesu kontroli zarządczej zgodnie z obowiazującym stanem prawnym.
- Kształtowanie i wdrażanie polityki zarządzania ryzykiem.
- Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.
- Opracowywanie rocznego harmonogramu pracy dotyczącego kontroli zarządczej oraz przygotowywanie oświadczenia o stanie kontroli zarządczej oraz współpraca z zespołem ds.zarządzania ryzykiem.
- Przedstawianie Opolskiemu Kuratorowi Oświaty sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących działania kontroli zarządczej, potrzeb związanych z jego doskonaleniem oraz rekomendowanie rocznej oceny systemu zarządzania ryzykiem.
- Przekazywanie dokumentacji kontrolnych do Biuletynu Infromacji Publicznej oraz analizowanie wszelkich uwag kierowanych przez organy kontrolne mogące wskazywać na niedoskonałość systemu kontroli zarządczej oraz podejmowanie działań zaradczych i korygujących.
- Załatwianie indywidualnych spraw z zakresu pragmatyki zawodowej nauczycieli oraz realizowanie zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o systemie oświaty i ustawy Karta Nauczyciela oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- Znajomość Komunikatu Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie ogłoszenia Standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo, administracja
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej na stanowisku związanym z kontrolą zarządczą
- Posiadanie przeszkolenia w zakresie kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych
- Ukończone studia podyplomowe w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej
- Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i pracy w sieci
- Umiejętności organizacyjne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie przeszkolenia w zakresie kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych
- Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończenie studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
w Opolu
ul.Piastowska 14
45-082 Opole
Kancelaria ogólna pok.609
Oferty z dokumentami kandydatek/kandydatów należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem : Oferta pracy - specjalista ds. kontroli zarządczej i pragmatyki zawodowej nauczycieli
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych, nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydatki/kandydaci, których oferty nie będą spełniać wymagań formalnych, nie będą powiadamiani. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatek/kandydatów na wolne stanowiska pracy w Kuratorium Oświaty w Opolu, dostępnymi na stronie https://bipkuratorium.e-wojewoda.pl w zakładce Praca. W ciągu trzech miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.900,70 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.(0-77) 4524-264.