Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 2456ARCHIWALNE z dnia 11.08.2016 r.

  • Oferty do
    16

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi kadrowej

w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu, narzędzia i materiały pracy - komputer, praca na pierwszym piętrze - brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • opiniuje pod względem merytorycznej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wnioski personalne oraz raporty dotyczące awansów, przeniesień, przeszeregowań i innych spraw kadrowych oraz opracowuje projekty stanowisk w tych sprawach w celu przedłożenia do decyzji Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi za pośrednictwem kierownictwa wydziału,
  • sporządza projekty decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych w tym między innymi związanych z przyjęciem do służby, awansowaniem, przeniesieniem, ustalaniem wysługi lat w celu wykonania obowiązku rozstrzygnięcia w formie decyzji w sprawach ze stosunku służbowego oraz udziela odpowiedzi na złożone raporty w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariusza w tym między innymi związanych ze zwolnieniem od zajęć służbowych np.: z tytułu zwolnień lekarskich z tytułu opieki nad członkiem rodziny czy urlopów okolicznościowych celem przekazania informacji,
  • zakłada i prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w celu właściwego gromadzenia danych osobowych, prowadzi na bieżąco książkę etatową oraz wprowadza do systemu SWOP dane osobowo - kadrowe, w tym rozkazy personalne, dane osobowe funkcjonariusza czy opinie służbowe celem prawidłowej realizacji zadań kadrowych,
  • prowadzi postępowania administracyjne celem zgromadzenia materiału dowodowego stanowiącego podstawę rozstrzygnięcia w sprawach ze stosunku służbowego policjanta dotyczące np.: ustalania prawa do wzrostu uposażenia zasadniczego z tytułu wysługi lat w związku z pracą w gospodarstwie rolnym, przeniesieniem na niższe stanowisko służbowe oraz ustala prawo do nagrody jubileuszowej i nagrody rocznej,
  • opracowuje bieżące analizy kadrowe, statystyki i zbiorcze zestawienia oraz przedstawia określone wnioski i propozycje kadrowe w celu przedstawienia określonych wniosków kadrowych,
  • przygotowuje dokumentację związaną ze zwolnieniem ze służby celem przekazania do Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Zakładu Emerytalno - Rentowego MSWiA z siedzibą w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi,
  • opracowuje projekty stanowiska Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w sprawie odwołań złożonych przez funkcjonariuszy od rozkazów dotyczących stosunku służbowego, opinii służbowych, celem przekazania do organu II instancji,
  • czuwa nad przestrzeganiem terminów sporządzania przez przełożonych opinii służbowych oraz kart opisu stanowiska pracy, celem zapewnienia wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub w pracy w administracji publicznej.
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • znajomość przepisów ustawy o Policji oraz przepisów wykonawczych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność inicjowania działania i podejmowania za nie odpowiedzialności.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 28/30
    90 - 114 Łódź
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - proszę wskazać numer ogłoszenia".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 26.08.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 27.08.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2574,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.



Liczba odwiedzin: 2651

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×