Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 176ARCHIWALNE z dnia 04.06.2016 r.

  • Oferty do
    14

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi kadrowej

w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Opolu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

Nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. W budynku brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych kandydatów na stanowiskach cywilnych i opracowywanie dokumentacji w tym zakresie oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia pracowników cywilnych KMP w Opolu,
  • prowadzenie książki kadrowej i akt osobowych pracowników cywilnych oraz aktualizacja akt osobowych policjantów,
  • organizowanie zatrudnienia osób o orzeczonym stopniu niepełnosprawności oraz stażystów i współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy,
  • sporządzanie rozkazów personalnych dotyczących przebiegu służby policjanów, a także opracowywanie zezwoleń na podejęcie dodatkowego zatrudnienia,
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej podjęcia studiów cywilnych przez policjantów i pracowników KMP,
  • prowadzenie ewidencji urlopowej i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej KMP , nadzorowanie terminowości i prawidłowości opiniowania służbowego policjantów,
  • sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem działań KMP w Opolu w zakresie medycyny pracy,
  • archiwizowanie dokumentów znajdujących się w dyspozycji Referatu Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnego KMP w Opolu;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy w komórce kadrowej
  • znajomość obowiązujących przepisów, komunikatywność, umiejętność przewidywania, planowania oraz dobrej organizacji pracy;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • kursy z zakresu prawa pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • znajomość organizacji i techniki biurowej
  • rzetelność
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność
  • łatwość uczenia się
  • zdolność do samodzielnego analitycznego myślenia
  • samodzielność i inicjatywa przy wykonywaniu stałych obowiązków

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko specjalisty”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3458 kwoty bazowej wynosi 2521,81 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.



Liczba odwiedzin: 2313

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Kamila Furyk

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 04.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×