Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 5532ARCHIWALNE z dnia 16.11.2016 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Samodzielnym Oddziale Obsługi Kadr w Izbie Skarbowej w Opolu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • praca umysłowa o charakterze biurowym, • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych, • praca pod presją czasu, • zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • praca przy komputerze powyżej 4 godzin, • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: 2 windy, winda dla niepełnosprawnych w budynku przy wejściu głównym, toalety na każdym piętrze, • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym, • oświetlenie naturalne i sztuczne, • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem stosunku pracy, jego trwaniem i rozwiązaniem w korpusie służby cywilnej. Prowadzenie teczek akt osobowych w formie papierowej i elektronicznej w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej.
  • Prowadzenie spraw związanych z naborem i wprowadzaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz prowadzenie nadzoru nad procesem wprowadzania do pracy, szkolenie nowo przyjętych pracowników, praktykantów i stażystów. Przygotowywanie materiałów dotyczących wynagrodzeń, podwyżek płac oraz awansów. Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, dodatków kontrolerskich, nagród kwartalnych pracowników Izby Skarbowej i innych świadczeń, w celu prawidłowego określenia przysługujących pracownikom świadczeń. Współpraca ze stanowiskiem ds. BHP w sprawach związanych z profilaktyczną opieką medyczną pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą, współpraca w sporządzaniu okresowych ocen pracowników oraz przy ustalaniu Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników.
  • Prowadzenie działań w zakresie szkoleń realizowanych na poziomie centralnym, regionalnym oraz z wykorzystaniem metody e-learningu. Przeprowadzanie identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych pracowników, sporządzanie projektu regionalnego planu szkoleń. Organizowanie, koordynowanie i obsługa pod względem administracyjnym szkoleń dla pracowników.
  • Prowadzenie spraw w zakresie spraw socjalnych. Przyjmowanie, kompletowanie i rejestracja wniosków oraz dokumentów składanych przez pracowników, niezbędnych do udzielenia świadczeń socjalnych. Opracowywanie zasad działalności socjalnej oraz współpraca z Komisją Socjalną w celu racjonalnego gospodarowania funduszem świadczeń socjalnych.
  • Nadzór, kontrola i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, kontrola prawidłowości wykorzystania urlopów i zwolnień od pracy w celu przestrzegania dyscypliny pracy i właściwego rozliczania czasu pracy. Przygotowywanie zbiorczych planów wykorzystania przez pracowników urlopów wypoczynkowych na dany rok.
  • Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem, aktualizacją danych oraz wyrejestrowaniem z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.
  • Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań w celu właściwego wykonania obowiązku sprawozdawczego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych,
  • komunikatywność, uprzejmość, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • otwarty stosunek do współpracowników i klientów oraz umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne, ekonomiczne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole
    lub składać w Sekretariacie V piętro

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania: 2 529,68 zł.;
•   W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
•   Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
•   Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
•   W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzyć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać jako „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” platformy ePUAP opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP;
•   Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
•   Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
•   W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
•   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4540067 wew. 227.



Liczba odwiedzin: 2971

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Udostępnił: Mieczysław Ekiert

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 16.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×