Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 5532ARCHIWALNE z dnia 16.11.2016 r.
-
Oferty do
21
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
w Samodzielnym Oddziale Obsługi Kadr w Izbie Skarbowej w Opolu
Opole
Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem stosunku pracy, jego trwaniem i rozwiązaniem w korpusie służby cywilnej. Prowadzenie teczek akt osobowych w formie papierowej i elektronicznej w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej.
- Prowadzenie spraw związanych z naborem i wprowadzaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz prowadzenie nadzoru nad procesem wprowadzania do pracy, szkolenie nowo przyjętych pracowników, praktykantów i stażystów. Przygotowywanie materiałów dotyczących wynagrodzeń, podwyżek płac oraz awansów. Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, dodatków kontrolerskich, nagród kwartalnych pracowników Izby Skarbowej i innych świadczeń, w celu prawidłowego określenia przysługujących pracownikom świadczeń. Współpraca ze stanowiskiem ds. BHP w sprawach związanych z profilaktyczną opieką medyczną pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą, współpraca w sporządzaniu okresowych ocen pracowników oraz przy ustalaniu Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników.
- Prowadzenie działań w zakresie szkoleń realizowanych na poziomie centralnym, regionalnym oraz z wykorzystaniem metody e-learningu. Przeprowadzanie identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych pracowników, sporządzanie projektu regionalnego planu szkoleń. Organizowanie, koordynowanie i obsługa pod względem administracyjnym szkoleń dla pracowników.
- Prowadzenie spraw w zakresie spraw socjalnych. Przyjmowanie, kompletowanie i rejestracja wniosków oraz dokumentów składanych przez pracowników, niezbędnych do udzielenia świadczeń socjalnych. Opracowywanie zasad działalności socjalnej oraz współpraca z Komisją Socjalną w celu racjonalnego gospodarowania funduszem świadczeń socjalnych.
- Nadzór, kontrola i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, kontrola prawidłowości wykorzystania urlopów i zwolnień od pracy w celu przestrzegania dyscypliny pracy i właściwego rozliczania czasu pracy. Przygotowywanie zbiorczych planów wykorzystania przez pracowników urlopów wypoczynkowych na dany rok.
- Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem, aktualizacją danych oraz wyrejestrowaniem z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.
- Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań w celu właściwego wykonania obowiązku sprawozdawczego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych,
- komunikatywność, uprzejmość, łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- otwarty stosunek do współpracowników i klientów oraz umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne, ekonomiczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
lub składać w Sekretariacie V piętro
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania: 2 529,68 zł.;
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
• Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
• Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
• W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzyć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać jako „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” platformy ePUAP opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP;
• Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
• Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
• W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4540067 wew. 227.