Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 44023ARCHIWALNE z dnia 07.03.2019 r.

  • Oferty do
    26

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: zamówień publicznych i składników majątkowych

Biuro Obsługi Urzędu Oddział Inwestycji i Administracji



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

45-082 Opole
ul. Piastowska 14

WARUNKI PRACY

zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, kontakty zewnętrzne z pracownikami COAR, w związku z realizacją zamówienia centralnego, w którym uczestniczy OUW w Opolu.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na prace remontowo-inwestycyjne, usługi i dostawy zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych w tym opracowanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektów umów z wykonawcami i dostawcami,
  • przygotowanie i obsługa techniczna prac komisji przetargowych oraz czynne uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
  • realizowanie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty, określonej w art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • sporządzanie planu zamówień publicznych Urzędu w celu sumowania i koordynowania w OUW zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
  • sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez OUW do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz przygotowanie projektu Planu zamówień publicznych,
  • pełnienie funkcji koordynatora zamówień Urzędu realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej oraz obsługa platformy informatycznej dot. zamówień centralnych,
  • przygotowanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe do realizacji zadań planowanych przez Oddział Inwestycji i Administracji,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych w OUW oraz rejestrowanie umów w Centralnym Rejestrze Umów,
  • podejmowanie działań organizacyjnych w zakresie gospodarowania składnikami majątkowymi oraz współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za gospodarowanie składnikami majątkowymi w Wydziałach/Biurach/Zespołach,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie – ewidencja arkuszy spisu z natury.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • Znajomość ustaw: kpa , o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych,
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie stawek amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Znajomość przepisów rozporządzenia RM w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT),
  • Znajomość przepisów rozporządzenia RM w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe.
  • biegła obsługa pakietu Office, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ogólnobudowlane
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze organizowania, prowadzenia i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych
  • Przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z zakresu gospodarowania składnikami majątkowymi,
  • Umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres mail : iod@.opole.uw.gov.pl, lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje: (77) 4 524 327 .



Liczba odwiedzin: 2909

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Małgorzata Koziarska

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 07.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×