Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 47510ARCHIWALNE z dnia 15.05.2019 r.

  • Oferty do
    24

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespół ds. Finansów i Zaopatrzenia KMP w Opolu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu
45-078 Opole
ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

- budynek bez windy - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin

ZAKRES ZADAŃ

  • Comiesięczne rozliczanie pojazdów służbowych z przebytych kilometrów, zużytego paliwa i MpiS, wymiana książek kontroli pracy sprzętu transportowego;
  • Prowadzenie i ewidencja dokumentacji związanej z zaświadczeniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, opracowywanie decyzji w tym zakresie;
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań wykorzystania MipS oraz przebytych kilometrów przez pojazdy służbowe i przesyłanie ich do Wydziału Transportu KMP w Opolu, prowadzenie książki ewidencji zużycia MpiS w jednostce organizacyjnej Policji;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego KMP w Opolu, książek gwarancyjnych, kart paliwowych, czipów do tankowania, dowodów technicznych pojazdów i łodzi, sporządzanie dowodów przychodzących i rozchodowych za paliwo i płyny eksploatacyjne, sporządzanie protokół zdawczo-odbiorczych pojazdów;
  • Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i ich eksploatacja, nadzór nad przygotowaniem pojazdów do przeglądów technicznych, wystawianie i ewidencja zleceń na wykonanie OT-1, OT-2, napraw bieżących sprzętu transportowego;
  • Prowadzenie ewidencji kolizji i wypadków drogowych z udziałem służbowego sprzętu transportowego KMP w Opolu oraz jednostek podległych;
  • Prowadzenie nadzoru nad książkami dyspozytora w KMP w Opolu oraz jednostkach podległych, Prowadzenie dokumentacji związanej z parkingami dla pojazdów zabezpieczonych przez KMP w Opolu;
  • Sporządzanie dokumentacji dotyczącej błędnych tankowań pojazdów służbowych na karty flota, w uzasadnionych przypadkach protokołów szkody dotyczących uszkodzeń pojazdów służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: w administracji publicznej lub pracy związanej z branżą samochodową.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • rzetelność,
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,
  • łatwość uczenia się,
  • zdolność samodzielnego analitycznego myślenia,
  • samodzielność i inicjatywa przy wykonywaniu stałych obowiązków.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego inspektora”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 077 4222669
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,4805 kwoty bazowej wynosi 2838,03 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3010

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Katarzyna Bartha

Komórka organizacyjna: Ogniwo Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wprowadzono: 15.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×