Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 14813ARCHIWALNE z dnia 01.09.2017 r.
-
Oferty do
11
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Desygnacji RPO WO, Kontroler Krajowy w Programie INTERREG V-A Republika Czeska –Polska 2014 - 2020
w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości
Opole
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przeprowadzanie kontroli planowych i doraźnych oraz monitorowanie wykonania zaleceń oraz rekomendacji z tych kontroli w ramach Desygnacji RPO WO
- Analizowanie wyników audytów oraz sprawozdań z kontroli RPO WO prowadzonych przez Instytucję Audytową oraz inne upoważnione podmioty kontrole i audytowe (w tym Najwyższą Izbę Kontroli, Europejskich Trybunał Obrachunkowy), w szczególności w zakresie wykrytych nieprawidłowości oraz podjętych środków naprawczych.
- Dokonywanie kontroli wydatków poniesionych przez beneficjentów realizujących projekty w ramach Programu INTERREG V-A w tym dokonywanie kontroli postępowań przetargowych przeprowadzanych przez beneficjentów .
- Wystawianie Poświadczeń kwalifikowalności wydatków, weryfikowanie poprawności wystawienia Certyfikatów kontroli pierwszego stopnia przez kontrolerów pozostałych partnerów oraz wprowadzanie wysokości wydatków kwalifikowalnych za daną część projektu do systemu informatycznego MS2014+
- Opiniowanie zmian w umowach o dofinansowanie projektów przyjętych do dofinansowania.
- Przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów w instytucjach zewnętrznych i sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych wizyt w ramach Programu INTERREG V-A
- Opracowywanie Ministrowi Rozwoju informacji niezbędnych do celów statystycznych i sporządzania sprawozdań oraz badania efektywności Programu.
- Przeprowadzanie kontroli na miejscu dot. zachowania trwałości zrealizowanych projektów w ramach PO WT RCz - RP 2007 – 2013 oraz Programu INTERREG V-A.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o ustawy o dochodach jednostkach samorządu terytorialnego ,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o VAT,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z Europejską Współpracą Terytorialną oraz funduszami UE,
- bardzo dobra umiejętność obsługi aplikacji MS Office oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętności interpersonalne (umiejętność współpracy z zespołem),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub związane z realizacją zadań dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- odporność na stres,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i w sytuacjach stresowych,
- umiejętność koordynacji kilku spraw prowadzonych jednocześnie,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
Piastowska 14
45-082 Opole
z dopiskiem "oferta pracy nr .... "
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr i Płac Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Dodatkowe informacje pod nr 77 45 24 239