Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 14813ARCHIWALNE z dnia 01.09.2017 r.

  • Oferty do
    11

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Desygnacji RPO WO, Kontroler Krajowy w Programie INTERREG V-A Republika Czeska –Polska 2014 - 2020

w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

ul. Piastowska 14
45-082 Opole

WARUNKI PRACY

Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Obsługa klientów zewnętrznych i przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Zagrożenie korupcją.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie kontroli planowych i doraźnych oraz monitorowanie wykonania zaleceń oraz rekomendacji z tych kontroli w ramach Desygnacji RPO WO
  • Analizowanie wyników audytów oraz sprawozdań z kontroli RPO WO prowadzonych przez Instytucję Audytową oraz inne upoważnione podmioty kontrole i audytowe (w tym Najwyższą Izbę Kontroli, Europejskich Trybunał Obrachunkowy), w szczególności w zakresie wykrytych nieprawidłowości oraz podjętych środków naprawczych.
  • Dokonywanie kontroli wydatków poniesionych przez beneficjentów realizujących projekty w ramach Programu INTERREG V-A w tym dokonywanie kontroli postępowań przetargowych przeprowadzanych przez beneficjentów .
  • Wystawianie Poświadczeń kwalifikowalności wydatków, weryfikowanie poprawności wystawienia Certyfikatów kontroli pierwszego stopnia przez kontrolerów pozostałych partnerów oraz wprowadzanie wysokości wydatków kwalifikowalnych za daną część projektu do systemu informatycznego MS2014+
  • Opiniowanie zmian w umowach o dofinansowanie projektów przyjętych do dofinansowania.
  • Przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów w instytucjach zewnętrznych i sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych wizyt w ramach Programu INTERREG V-A
  • Opracowywanie Ministrowi Rozwoju informacji niezbędnych do celów statystycznych i sporządzania sprawozdań oraz badania efektywności Programu.
  • Przeprowadzanie kontroli na miejscu dot. zachowania trwałości zrealizowanych projektów w ramach PO WT RCz - RP 2007 – 2013 oraz Programu INTERREG V-A.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o ustawy o dochodach jednostkach samorządu terytorialnego ,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o VAT,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zagadnień związanych z Europejską Współpracą Terytorialną oraz funduszami UE,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi aplikacji MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętności interpersonalne (umiejętność współpracy z zespołem),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub związane z realizacją zadań dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • odporność na stres,
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność koordynacji kilku spraw prowadzonych jednocześnie,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki

    Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251

    Piastowska 14

    45-082 Opole

    z dopiskiem "oferta pracy nr .... "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania zostanie opublikowana na stronie www.bipouw.e-wojewoda.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze i na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW (II piętro).

Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Niewykorzystane oferty kandydaci/kandydatki mogą odebrać w Oddziale Kadr i Płac Urzędu. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Dodatkowe informacje pod nr 77 45 24 239



Liczba odwiedzin: 2727

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Natalia Sykut

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 01.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×