Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 21307ARCHIWALNE z dnia 26.01.2018 r.

  • Oferty do
    6

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

do spraw: Serwisu Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - Centrum Powiadamiania Ratunkowego



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Opolski Urząd Wojewódzki
ul. Oleska 123
45-233 Opole

Adres urzędu:

Opolski Urząd Wojewódzki
ul. Piastowska 14
45-082 Opole

WARUNKI PRACY

Kontakty zewnętrzne: kilka razy dziennie z dysponentami zespołów ratownictwa medycznego, kilka razy w tygodniu z Centrum Technicznym Systemów Powiadamiania Ratunkowego ,Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w Radomiu, z Ministerstwem Zdrowia. kilka razy w miesiącu z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwem Zdrowia. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Monitorowanie i nadzorowanie stanu zainstalowanego sprzętu teleinformatycznego przekazanego dysponentów zespołów ratownictwa medycznego do sprawnego funkcjonowania Systemu Wspomagania Decyzji Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • 2. Pełnienie funkcji administratora wojewódzkiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • 3. Zapewnienie funkcjonowania stanowiska teleinformatycznego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego lekarza koordynatora ratownictwa medycznego,
  • 4. Testowanie sprzętu teleinformatyczny niezbędnego do funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • 5. Wspomaganie czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji, naprawy oraz wymiany sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego w dyspozytorni medycznej, miejscach stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego, zespołach ratownictwa medycznego i stanowiska lekarza koordynatora ratownictwa medycznego,
  • 6. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego przekazanego dysponentom zespołów ratownictwa medycznego,
  • 7. Współdziałanie ze stanowiskiem ds. Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie generowania raportów z Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne lub telekomunikacyjne
  • staż pracy: 1 rok praca na stanowisku administratora lub programisty lub serwisanta informatycznego
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej .
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B 1 (czytanie dokumentacji teleinformatycznej) .
  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego , rozporządzenie ws. organizacji funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej; KPA.
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Umiejętność pracy w zespole, szybkiego podejmowania decyzji, dyspozycyjność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 6 miesięcy praca w administracji publicznej lub w obszarze systemu powiadamiania ratunkowego lub ratownictwa medycznego.
  • Przeszkolenie z obsługi sieci teleinformatycznych i łączności radiowej.
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B.
  • Umiejętności: szybkiego uczenia się; znajomość sieci LAN, WAN; obsługa urządzeń sieciowych; samoorganizacja pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Lista kandydatów zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie www.bip.opole.uw.gov.pl w zakładce: oferty pracy - ogłoszenia o naborze oraz na tablicy ogłoszeń w gmachu OUW ( II piętro ).
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Niewykorzystane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Wojewoda Opolski z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Dodatkowe informacje: (77) 421-68-32.



Liczba odwiedzin: 2709

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Małgorzata Koziarska

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 26.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×