Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie

Ogłoszenie o naborze nr 30876ARCHIWALNE z dnia 19.07.2018 r.

  • Oferty do
    30

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w zespole ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Namysłów

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie
ul. Dubois 3
46-100 Namysłów

WARUNKI PRACY

- stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu; - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - bariery architektoniczne: brak windy; - miejsce pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku trzypiętrowym, brak podjazdów dla niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości inspektoratu
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • opracowanie planów finansowych jednostki, realizacja planu finansowego w układzie tradycyjnym i zadaniowych
  • ewidencja i prowadzenie spraw majątku trwałego zakładu
  • prowadzenie spraw płacowych pracowników inspektoratu
  • sprawozdawczość budżetowa i zadaniowa, obsługa finansowo-księgowa, sprawozdawczość dla potrzeb WIW, GIW
  • przygotowywanie projektów, procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowo-księgowych i kontroli zarządczej
  • umiejętność obsługi programu SIGID, Płatnik oraz TREZOR

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie policealne lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, płac i ubezpieczeń społecznych
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi go spodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi go spodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie
    ul. Dubois 3
    46-100 Namysłów

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie ul. Dubois 3 46-100 Namysłów
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojciech Huczyński wojciech@huczynski.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie ul. Dubois 3 46-100 Namysłów
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie.
Oferty po zakończonym naborze zostaną zniszczone komisyjnie po upływie trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 774101315



Liczba odwiedzin: 2560

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namysłowie

Udostępnił: Grażyna Szpaczyńska

Komórka organizacyjna: Dział Administracji

Wprowadzono: 19.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×