Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku

Ogłoszenie o naborze nr 30875ARCHIWALNE z dnia 19.07.2018 r.

  • Oferty do
    24

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w sekcji finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Kluczbork

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
ul. Krakusa 1
46-200 Kluczbork

WARUNKI PRACY

- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentami. - Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. - Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. - Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu. - Na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej w związku z częstymi kontaktami z pracownikami urzędu, jak i petentami z zewnątrz. - Wyjazdy służbowe samochodem służbowym do Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek Komendy znajduje się w Kluczborku, przy ul. Krakusa 1. Praca wykonywana jest głównie w pokoju biurowym znajdującym się na I piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Budynek komendy nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów)

ZAKRES ZADAŃ

  • sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego PSP nad gospodarką finansową oraz prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej komendy powiatowej PSP zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej PSP,
  • przeprowadzanie wewnętrznych kontroli finansowych w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych,
  • prowadzenie na bieżąco księgowości komendy powiatowej PSP oraz opracowywanie zbiorcze sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
  • nadzór nad prawidłowością przebiegu inwentaryzacji i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej PSP,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych komendanta powiatowego PSP z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz spraw finansowych zwłaszcza planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji,
  • planowanie przychodów i wydatków oraz ich realizacja i rozliczanie w zakresie kompetencji przekazanych przez starostę i przepisy szczegółowe w sprawach finansowych,
  • nadzór nad zadaniami realizowanymi przez podległego pracownika.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnia lub 6-letnia praktyka w księgowości ( w zależności od wykształcenia)
  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
  • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w zakresie spraw finansowych i księgowo-płacowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie spraw finansowych i księgowo-płacowych w jednostce budżetowej - 5 pkt preferencyjnych
  • umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, samodzielność, komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie Prawa Jazdy kat B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
    ul. Krakusa 1
    46-200 Kluczbork
    Dokumenty można składać osobiście w samodzielnym stanowisku pracy d/s organizacyjno-kadrowych w Komendzie Powiatowej PSP w Kluczborku ul. Krakusa 1
    pn-pt od 7.30 do 15.30

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku ul. Krakusa 1
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@psp.opole.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych są komórki realizujące proces rekrutacji w KP PSP Kluczbork. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze dotyczy zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie składało się z następujących etapów:
I etap: analiza dokumentów:
Na tym etapie postępowania weryfikowane są dokumenty złożone przez Kandydatów w zakresie kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych. Za wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze przyznaje się punkty preferencyjne.
Każdy kandydat spełniający wymogi niezbędne, wynikające z ogłoszenia o naborze, przechodzi do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty pracy niespełniające wymogów formalnych zostają odrzucone.
II etap: test wiedzy:
Test wiedzy jednokrotnego wyboru w przypadku podjęcia takiej decyzji przez komisję rekrutacyjną.
III etap: rozmowa kwalifikacyjna:
Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona będzie indywidualnie – punktowana w skali 1-10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnej.

UWAGA: Kandydat, który spełni wymogi niezbędne wynikające z ogłoszenia o naborze i zostanie zakwalifikowany do następnego etapu, będzie powiadomiony telefonicznie o terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu.

Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KP PSP w Kluczborku, które są dostępne na naszej stronie internetowej (www.straz.kluczbork.pl).

Dokumenty Kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane w samodzielnym stanowisku pracy d/s organizacyjno-kadrowych Komendy Powiatowej PSP w Kluczborku do miesiąca od zakończenia naboru. Oferty nieodebrane zostaną przekazane zgodnie z kategorią archiwalną po zakończeniu roku kalendarzowego do archiwum zakładowego Komendy powiatowej PSP w Kluczborku.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 77 417 03 83



Liczba odwiedzin: 3095

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku

Udostępnił: Sylwia Klinger

Komórka organizacyjna: organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 19.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×