Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 53180ARCHIWALNE z dnia 28.08.2019 r.
-
Oferty do
7
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracyjno-organizacyjnych
URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU DELEGATURA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Kędzierzyn-Koźle
URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU
DELEGATURA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
UL. SZKOLNA 15
47-225 KĘDZIERZYN-KOŹLE
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
ul. Podwale 62
50- Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa sekretariatu, w tym realizacja zadań EZD w sekretariacie;
- Samodzielna realizacja bądź pomoc w realizacji zadań właściwym pracownikom Pionu Administracyjno-Finansowego, m.in. w zakresie:
- 1) dokumentów księgowych, w tym prowadzenia rejestru faktur i delegacji służbowych,
- 2) prowadzenia spraw kadrowych, pracowniczych, w tym organizacji naboru, nawiązania zatrudnienia, przebiegu pracy, ocen, szkoleń, ustania stosunku pracy,
- 3) ewidencji czasu pracy,
- 4) spraw płacowych,
- 5) spraw zakupu, ewidencji, eksploatacji, napraw, ubezpieczania, inwentaryzacji, magazynowania i zbycia majątku,
- 6) gospodarki i zakupu odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej i umundurowania,
- 7) prowadzenia kartotek imiennych i zbiorczych przekazanych rzeczy, odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej i umundurowania,
- 8) spraw kancelaryjnych i archiwum zakładowego,
- 9) przygotowywania odpowiedniej dokumentacji i sprawozdań z zakresu spraw kancelaryjnych, księgowych, kadrowo-płacowych, gospodarki materiałowej i archiwum zakładowego,
- Współpraca z osobami zajmującymi stanowiska ds: ochrony danych osobowych, obronnych, zarządzania kryzysowego i informacji niejawnej, kontroli zarządczej i współpracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów wspomagających prace biurowe
- Znajomość przepisów: prawa pracy i służby cywilnej, księgowo-budżetowych, gospodarowania majątkiem, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o żegludze śródlądowej
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Preferowane wykształcenie na kierunku ekonomia, prawo bądź administracja
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność organizacji pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu Delegatura w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Szkolna 15
47-225 Kędzierzyn-Koźle
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO, Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, informuje że:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław – dalej „Administrator”.
2. Inspektor Ochrony Danych
Dodatkowe informacje można uzyskać u Inspektora Ochrony Danych pod adresem: iod@wroc.uzs.gov.pl lub listownie pod adresem Urzędu Żeglugi Śródlądowej
we Wrocławiu.
3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1559) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
4. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.
5. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą
1) Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych;
2) Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
3) Usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;
4) Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);
5) Przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.
9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
10. Dodatkowe informacje
Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty, tj. życiorys i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
W liście motywacyjnym należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Kandydaci zakwalifikowani, spełniający wymagania formalne będą informowani telefoniczne lub e-mailem o terminie kolejnego etapu naboru.