Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 2179ARCHIWALNE z dnia 03.08.2016 r.

  • Oferty do
    8

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Dziale Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu



Miejsce wykonywania pracy:

Kędzierzyn-Koźle

Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Piotra Skargi 19
47-220 Kędzierzyn-Koźle

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • zadania realizowane w dużym stopniu poza siedzibą Urzędu • ciągła obsługa klientów zewnętrznych, • zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • budynek pięciokondygnacyjny bez windy; • toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze; • przed budynkiem podjazd dla osób niepełnosprawnych; • stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe; • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie • oświetlenie sztuczne i naturalne; • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy; • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym;

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie egzekucji z wierzytelności, praw majątkowych i nieruchomości w celu wyegzekwowania należności publicznoprawnych lub ich zabezpieczenia i rozliczanie środków pieniężnych uzyskanych w wyniku dokonanych czynności egzekucyjnych celem ich przekazania na rachunki bankowe poszczególnych wierzycieli.
  • Przydzielanie i odbieranie tytułów wykonawczych w służbie, dokonywanie merytorycznej i formalnej kontroli realizacji służby w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania czynności egzekucyjnych bezpośrednio u zobowiązanego.
  • Ustalanie majątku dłużników oraz źródeł ich dochodów w celu zabezpieczenia wykonania należności pieniężnych oraz w celu dokonania zajęć wierzytelności.
  • Wprowadzanie do systemu EGAPOLTAX danych z dokumentów źródłowych w celu zapewnienia kompletności i aktualizacji bazy danych.
  • Przygotowywanie wniosków do Sądu o rozstrzygnięcie zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową w celu wyznaczenia organu do łącznego prowadzenia egzekucji oraz przekazania akt do łącznego prowadzenia egzekucji. Opracowywanie postanowień i pism w sprawach egzekucji administracyjnej.
  • Przyjmowanie i sprawdzanie tytułów wykonawczych pod względem formalno-prawnym w celu przyjęcia ich do realizacji lub wydania postanowienia o nieprzystąpieniu do egzekucji.
  • Dokonywanie poboru środków pieniężnych oraz stosowanie innych środki egzekucyjne w celu wyegzekwowania należności lub ich zabezpieczenia. Rozliczanie służby i dokonywanie wpłat wyegzekwowanej gotówki w celu przekazania należności wierzycielom.
  • Prowadzenie postępowań w sprawach przysługujących uczestnikom postępowania środków prawnych, rozpatrywanie wniosków dot. prowadzonej egzekucji i sporządzanie pism w tym zakresie, inicjowanie postępowań w sprawie wyjawienia majątku dłużnika, kierowanie wniosków do sądu celem dokonania odpowiednich wpisów w KRS, dokonywanie czynności w ramach wykonywania majątkowej represji karnej i likwidacji ruchomości.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • komunikatywność,
  • znajomość przepisów stanowiących podstawę dochodzonych należności, postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku,
  • odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe preferowane wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze administracyjne lub podyplomowe w tym zakresie,
  • przeszkolenie z zakresu obsługi EGAPOLTAX, POLTAX 2B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole
    lub składać w Sekretariacie (V piętro)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy: 2 529,68 zł.
•   W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
•   Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
•   Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
•   W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzyć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
•   Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
•   Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
•   W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
•   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4061710 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 224 (sprawy organizacyjne i formalne) lub adres e-mail: is@op.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2659

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Udostępnił: Mieczysław Ekiert

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 03.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×