Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 2179ARCHIWALNE z dnia 03.08.2016 r.
-
Oferty do
8
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
w Dziale Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu
Kędzierzyn-Koźle
Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Piotra Skargi 19
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie egzekucji z wierzytelności, praw majątkowych i nieruchomości w celu wyegzekwowania należności publicznoprawnych lub ich zabezpieczenia i rozliczanie środków pieniężnych uzyskanych w wyniku dokonanych czynności egzekucyjnych celem ich przekazania na rachunki bankowe poszczególnych wierzycieli.
- Przydzielanie i odbieranie tytułów wykonawczych w służbie, dokonywanie merytorycznej i formalnej kontroli realizacji służby w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania czynności egzekucyjnych bezpośrednio u zobowiązanego.
- Ustalanie majątku dłużników oraz źródeł ich dochodów w celu zabezpieczenia wykonania należności pieniężnych oraz w celu dokonania zajęć wierzytelności.
- Wprowadzanie do systemu EGAPOLTAX danych z dokumentów źródłowych w celu zapewnienia kompletności i aktualizacji bazy danych.
- Przygotowywanie wniosków do Sądu o rozstrzygnięcie zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową w celu wyznaczenia organu do łącznego prowadzenia egzekucji oraz przekazania akt do łącznego prowadzenia egzekucji. Opracowywanie postanowień i pism w sprawach egzekucji administracyjnej.
- Przyjmowanie i sprawdzanie tytułów wykonawczych pod względem formalno-prawnym w celu przyjęcia ich do realizacji lub wydania postanowienia o nieprzystąpieniu do egzekucji.
- Dokonywanie poboru środków pieniężnych oraz stosowanie innych środki egzekucyjne w celu wyegzekwowania należności lub ich zabezpieczenia. Rozliczanie służby i dokonywanie wpłat wyegzekwowanej gotówki w celu przekazania należności wierzycielom.
- Prowadzenie postępowań w sprawach przysługujących uczestnikom postępowania środków prawnych, rozpatrywanie wniosków dot. prowadzonej egzekucji i sporządzanie pism w tym zakresie, inicjowanie postępowań w sprawie wyjawienia majątku dłużnika, kierowanie wniosków do sądu celem dokonania odpowiednich wpisów w KRS, dokonywanie czynności w ramach wykonywania majątkowej represji karnej i likwidacji ruchomości.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- komunikatywność,
- znajomość przepisów stanowiących podstawę dochodzonych należności, postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku,
- odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe preferowane wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze administracyjne lub podyplomowe w tym zakresie,
- przeszkolenie z zakresu obsługi EGAPOLTAX, POLTAX 2B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
lub składać w Sekretariacie (V piętro)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy: 2 529,68 zł.
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
• Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
• Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
• W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzyć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
• Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
• Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
• W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4061710 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 224 (sprawy organizacyjne i formalne) lub adres e-mail: is@op.mofnet.gov.pl