Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Ogłoszenie o naborze nr 15804ARCHIWALNE z dnia 26.09.2017 r.

  • Oferty do
    10

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    0.5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy

samodzielne stanowisko ds. bhp



Miejsce wykonywania pracy:

Brzeg

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
ul. Saperska 16, 49-300 Brzeg

WARUNKI PRACY

-praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 8-12 - prowadzenie szkoleń - praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera - praca siedząca w pozycji wymuszonej przy monitorze ekranowym do 4 godz - narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon - praca na I piętrze, brak windy - budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp strażaków i pracowników cywilnych KP PSP w Brzegu
  • Sporządzanie i przedstawianie komendantowi powiatowemu zgodnie z zasadami obowiązującymi w PSP okresowych analiz stanu bhp zawierających propozycje przedsięwzięć tech. i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożenią życia i zdrowia strażaków jak też poprawę warunków służby i pracy.
  • Prowadzenie postępowania pwypadkowego, przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i w pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy w celu osiągnięcia wysokiego poziomu bhp
  • Ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i w pracy oraz opracowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
  • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych strażaków i pracowników
  • Uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta powiatowego komisji bhp oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bhp w tym zapobieganie chorobom zawodowym i wypadkom w służbie
  • Prowadzenie próby wydolnościowej i koordynowanie testów sprawności fizycznej dla strażaków Komendy Powiatowej PSP w Brzegu
  • Nadzór nad oceną i dokumentowaniem oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w KP PSP w Brzegu
  • Nadzór nad aktualnym wykazem czynników szkodliwych występujących na poszczególnych stanowiskach pracy
  • Uszestniczenie w inspekcjach gotowości operacyjnej przeprowadzonych przez zespół inspekcji na poszczególnych zmianach służbowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie średnie w zawodzie technika bhp oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
  • staż pracy: 3 lata dotyczy w zawodzie technika bhp staż pracy w służbie bhp wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp staż nie wymagany
  • Znajomość aktów prawnych dotyczących ochrony ppoż. (Rozporządzenie MSWiA z 16.09.2008r. w sprawie szczegółowych warunków bhp strażaków Państwowej Straży Pożarnej)
  • Znajomość zagadnień z zakresu bhp (Kodeks pracy)
  • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • umiejętności organizacyjne
  • Obsługa edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Planowanie i organizacja pracy własnej
  • Systematyczność
  • Komunikatywność i kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację wyników pszczególnych etapów postępowania na BIP-ie PSP woj. opolskiego i w siedzibie KP PSP w Brzegu
  • Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenie o odbytym stażu, referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Wymagane oświadczenie należy wypełnić według wzoru określonego w załączniku Nr 1 do " Ogłoszenia o naborze" zamieszczonego na BIP-ie Państwowej Straży Pożarnej woj. opolskiego. Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone podpisem kandydata oraz datą sporządzenia.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Brzegu ul. Saperska 16 (pokój nr 203) w godzinach od 7:30 do 15:00
    lub przesłane na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
    ul. Saperska 16
    49-300 Brzeg

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składało z następujących etapów:
1. I etap - weryfikacja dokumentów:
a. Sprawdzenie kompletności złożonych ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych zamieszczonych w ogłoszeniu
b. Wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu
2. II etap - sprawdzian wiedzy i umiejętności:
Sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) czas trwania 25 minut składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania 20 pkt). Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do III etapu naboru jest uzyskanie minimum 70% maksymalnej liczby pkt.
3. III etap - rozmowa kwalifikacyjna:
Rozmowa kwalifikacyjna, która będzie przeprowadzona indywidualnie - punktowana od 1 do 10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnej

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (I etap - weryfikacja dokumentów) oraz informacja na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy oraz na stronie internetowej BIP PSP woj. opolskiego do dwóch tygodni od terminu składania ofert.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata/kandydatki, jeśli żaden kandydat/kandydatka nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy.
Oferty nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 3 miesięcy od zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 1.200,00 zł. brutto.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem tel. 77 424 05 74



Liczba odwiedzin: 3016

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Udostępnił: Dorota Zakrzewska

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 26.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×