Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Ogłoszenie o naborze nr 62859ARCHIWALNE z dnia 21.04.2020 r.

  • Oferty do
    4

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych

Sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Brzeg

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa PSP w Brzegu
49-300 Brzeg, ul. Saperska 16

WARUNKI PRACY

- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym - praca z dokumentami - Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-12.00 - Praca wykonywana również poza biurem - realizacja zakupów w zakresie sprzętu, paliw, części i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy, wyjazdy służbowe i szkoleniowe - Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - Obsługa komputera do 4 godzin na dobę - Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu - Na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej w związku z kontaktami z petentami z zewnątrz

ZAKRES ZADAŃ

  • Pełnienie nadzoru nad utrzymaniem w gotowości operacyjno-technicznej pojazdów, sprzętu pływającego i sprzętu silnikowego PSP
  • Organizowanie, wykonywanie i dokumentowanie wymaganych prac konserwacyjnych, badań technicznych pojazdów i sprzętu będącego na stanie komendy powiatowej
  • Rozliczanie zużycia paliwa przez pojazdy, sprzęt pływający i sprzęt silnikowy
  • Realizacja zadań w zakresie dodatkowych ubezpieczeń taboru samochodowego
  • Planowanie i realizacja zakupów w zakresie sprzętu, paliw, części i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • Realizacja zadań w zakresie wydawania upoważnień na prowadzenie pojazdów służbowych
  • Prowadzenie ewidencji pojazdów i sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ewidencji nieodpłatnego użyczenia pojazdów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: Na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych w programie MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność skutecznej komunikacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można składać osobiście - w sekretariacie Komendanta Powiatowego PSP w Brzegu, ul. Saperska 16 w dniach pn. - pt. od 7.30 do 15.30 – (p. nr 203)
    lub przesłane na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
    ul. Saperska 16
    49-300 Brzeg

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

• Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu z siedzibą ul. Saperska 16, 49 - 300 Brzeg.

• Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod@psp.opole.pl

• Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.265).

• Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej PSP w Brzegu.

• Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

• Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Brzegu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w wydziale kadr KP PSP w Brzegu do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

• Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

• Posiada Pan(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

• Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pan(i) zobowiązany/na do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

• Przetwarzanie podanych przez Pana(ią) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu) lub uzupełnione po terminie (decyduje data wpływu do KP PSP w Brzegu) nie będą rozpatrywane.
Postępowanie rekrutacyjne będzie składało się z następujących etapów:
- ocena złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym
- rozmowa kwalifikacyjna, która będzie przeprowadzona indywidualnie - punktowana w skali 1-10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnej.
Informacja o kandydatkach / kandydatach - identyfikatorem będzie 5 ostatnich cyfr numeru PESEL kandydata, którzy spełnią wymogi niezbędne oraz terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie opublikowana w BIP Komendy Powiatowej PSP w Brzegu pod adresem https://kppspbrzeg.bip.gov.pl w zakładce „praca” oraz na stronie internetowej KP PSP w Brzegu.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy. Oferty nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 3 miesięcy od zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KP PSP w Brzegu, które dostępne są pod adresem: https://kppspbrzeg.bip.gov.pl w zakładce „praca” oraz na stronie internetowej KP PSP w Brzegu
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne i dodatkowe”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Szczegółowych informacji dot. naboru można uzyskać pod nr tel. 77 4240571, lub 77 4240574.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3301

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Udostępnił: Dorota Zakrzewska

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 21.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×