Komenda Powiatowa Policji w Zwoleniu
Ogłoszenie o naborze nr 6327ARCHIWALNE z dnia 09.12.2016 r.
-
Oferty do
19
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjnej
Referat Ruchu Drogowego
Zwoleń
Komenda Powiatowa Policji w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 10
26-700 Zwoleń
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadzanie kart Prd-5/1 do systemu KSIP - moduł ruchu drogowego
- prowadzenie ewidencji kart rejestracyjnych kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
- udzielanie informacji firmom ubezpieczeniowym z zakresu zdarzeń drogowych
- prowadzenie ewidencji zdarzeń drogowych w rejestrze wypadków i kolizji
- prowadzenie ewidencji notatników służbowych policjnatów Referatu Ruchu Drogowego
- prowadzenie książki służby ruchu drogowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok w pracy biurowej
- kreatywność
- umiejętność komunikacji
- bardzo dobra znajomość komputera
- umiejętność organizacji pracy, umiejętność argumentowania
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ZWOLENIU
Plac Kochanowskiego 10
26-700 Zwoleń
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym "Oferta pracy w służbie cywilnej nr 1"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
dane kontaktowe tel. 48 676 72 12
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.