Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 20656ARCHIWALNE z dnia 13.01.2018 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca naczelnika wydziału

do spraw: ds. administracyjno-gospodarczych

w Wydziale Organizacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21

WARUNKI PRACY

1. Krajowe wyjazdy służbowe. 2. Zagrożenie naciskami grup przestępczych. 3. Zagrożenie korupcją. 4. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zadania związane z bezpośrednim nadzorem: 1) wyodrębnienie i podział, pomiędzy pracowników, zadań składających się na realizację przydzielanych obowiązków; 2) przeglądanie korespondencji, zadekretowanej przez Naczelnika Wydziału do realizacji, dekretowanie jej na podległych pracowników, określanie wytycznych dot. sposobu realizacji zadań, udzielanie wyjaśnień i dawanie wskazówek w tym zakresie; 3) kontrolowanie terminowości i prawidłowości zadań wykonywanych w nadzorowanym obszarze.
  • Zadania z zakresu działania nadzorowanego obszaru: 1) sporządzanie projektów planów rzeczowo-finansowych, w tym wieloletnich dotyczących: a) zakupów, b) zamówień publicznych, c) wyposażania w sprzęt kwaterunkowy i biurowy stanowisk pracy, d) wyposażania pracowników w telefony komórkowe; 2) kształtowanie procesów pracy realizowanych w ramach kierowanej działalności celem przedłożenia do akceptacji Naczelnikowi Wydziału oraz nadzór nad ich wdrażaniem i przestrzeganiem; 3) wypracowywanie koncepcji standaryzacji m.in. dot. wyposażania stanowisk pracy w sprzęt kwaterunkowy i urządzenia biurowe.
  • Zadania z zakresu spraw pracowniczych w odniesieniu do bezpośrednio podległych pracowników: 1) planowanie struktury zatrudnienia w nadzorowanym obszarze; 2) sporządzanie projektów opisów stanowisk pracy; 3) wybór kryteriów oceny oraz przeprowadzanie rozmów oceniających; 4) opracowywanie zakresów czynności; 5) przygotowywanie projektów ścieżek kariery zawodowej, szkoleń, dbałość o rozwój zawodowy; 6) przygotowywanie i nadzorowanie przebiegu całego procesu służby przygotowawczej oraz wdrażania nowozatrudnionych pracowników; 7) uzgadnianie projektów planów urlopów w nadzorowanym obszarze oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Realizacja zadań przypisanych Naczelnikowi Wydziału oraz Zastępcy Naczelnika Wydziału ds. kadr i legislacji w przypadku ich nieobecności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat ogólnego stażu pracy
  • w tym 2 lata stażu w pracy na stanowisku kierowniczym w jednostce sektora finansów publicznych lub 3 lata stażu w pracy na stanowisku koordynatora zespołu w jednostce sektora finansów publicznych
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra znajomość przepisów związanych z kierowanymi pracami,
  • bardzo dobra umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność kierowania dużą liczbą bezpośrednio podległych pracowników realizujących zadania z obszarów niejednorodnych rodzajowo
  • umiejętności rozwiązywania problemów merytorycznych z obszarów działania dot. różnych rodzajów działalności
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętności egzekwowania poleceń
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe Studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań w obszarze administracyjno-gospodarczym
  • szkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • umiejętność oceniania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumnetem potwierdzającym spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa bedzie kopia strosowanego dokumentu lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania spawdzającego
  • dokumentem potwierdzającym spełanianie wymaganego stażu będzie kopia świadectwa pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania
(http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html ).

Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenie.

Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres wykonywanej pracy np. kopia świadectwa pracy - w przypadku umowy o pracę lub kopia zaświadczenia - w przypadku umowy zlecenia, o dzieło, wolontariatu lub praktyk (sam dokument umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej nie jest dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie zawodowe).

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja merytoryczna i rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji na maila: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 3689

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny - Kadry

Wprowadzono: 13.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×