Ministerstwo Edukacji i Nauki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 47998ARCHIWALNE z dnia 23.05.2019 r.
-
Oferty do
31
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: księgowości
w Wydziale Finansowo - Księgowym, Departament Ekonomiczny
Warszawa
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych potwierdzających zdarzenia zachodzące na poziomie dysponenta głównego, w tym w ramach projektów współfinansowanych z budżetu UE oraz dotacji udzielanych na zadania edukacyjne w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej.
- Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji finansowo-księgowej operacji współfinansowanych z budżetu UE dla każdego projektu realizowanego w ramach PO PT i POWER w celu zapewnienia prawidłowego rozliczania projektów.
- Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej: środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, depozytów, dokumentów dotyczących UE oraz z wykonania planu dochodów i wydatków realizowanych na poziomie dysponenta pierwszego i trzeciego stopnia w celu zapewnienia pełnej realizacji sprawozdawczości.
- Przygotowanie, analizowanie i uzgadnianie danych do sprawozdań oraz przygotowanie zestawień dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków w ramach realizowanych projektów PO PT, POWER w celu przygotowania załącznika do wniosku o płatność.
- Analizowanie i rozliczanie bieżących i okresowych wydatków oraz kosztów na poziomie dysponenta pierwszego i trzeciego stopnia – w celu prawidłowego ujmowania danych w księgach rachunkowych.
- Weryfikacja należności wraz z ich wiekowaniem, naliczanie odsetek od należność cywilnoprawnych i publicznoprawnych w celu wystawienia noty odsetkowej.
- Opiniowanie aktów prawnych UE oraz projektów budżetu i umów UE w zakresie zagadnień związanych z finansowaniem oświaty w celu przygotowania stanowiska resortu.
- Archiwizowanie dokumentów potwierdzających wykonywanie zadań w ramach realizowanych projektów, w celu zapewnienia kompletności i ciągłości historii finansowania projektów dla projektów PO KL, PO PT, POWER oraz przyznanych grantów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze księgowości
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub rachunkowości
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w jednostce sektora finansów publicznych, w realizowaniu zadań związanych z rozliczaniem projektów unijnych: kontroli formalno-rachunkowej dowodów zdarzeń gospodarczych finansowanych w ramach projektów EFS, ewidencji księgowej poniesionych wydatków w ramach realizowanych projektów EFS na podstawie dokumentów źródłowych oraz na podstawie informacji dla Beneficjenta o wynikach weryfikacji wniosków o płatność, przygotowaniu zestawień dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków w ramach realizowanych projektów EFS w celu przygotowania załącznika do wniosku o płatność.
- umiejętność obsługi systemu Enova w zakresie finansowo – księgowym
- umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBP, BGK ZLECENIA)
- umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- dokument potwierdzający przeszkolenie z zakresu rachunkowości
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie dotyczace umiejętność obsługi systemu Enova w zakresie finansowo – księgowym
- oświadczenie dotyczące umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBP, BGK ZLECENIA)
- oświadczenie dotyczące umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
- dokument potwierdzający umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.CH. Szucha 25, pok. 124
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy: DE/WFK/StS/13" Zastępstwo)
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze
• Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J.Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa
• Kontakt do inspektora ochrony danych: z inspektorem można się skontaktować przesyłając informacje na adres mailowy: inspektor@men.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: zebrane dane osobowe w zakresie obsługi informatycznej będą przetwarzane przez Centrum Informatyczne Edukacji – jednostkę podległą Ministrowi Edukacji Narodowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
• Uprawnienia na podstawie przepisów RODO:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c oraz art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie jest stosowane profilowanie; fakt przekazania dodatkowych danych, niewymaganych w ogłoszeniu, uznajemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie oraz oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i własnoręcznie podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych) zostaną odrzucone.
Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń dla kandydatów, które znajduje się pod ogłoszeniem oraz na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca - wzory oświadczeń”.
Ministerstwo Edukacji Narodowej rekomenduje przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo.
Przekazanie kopii dokumentów i oświadczeń dodatkowych nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 22-34-74-244.
Pracownikom oferujemy m.in.:
• „trzynaste” wynagrodzenie
• pakiet szkoleń
• możliwość refundacji/dofinansowania kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do kart sportowych)
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
• stołówkę w budynku MEN
• parking dla rowerów
• dobrą lokalizację
• miłą atmosferę pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.