Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27375ARCHIWALNE z dnia 18.05.2018 r.
-
Oferty do
28
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: rozliczeń finansowych, planowania i realizacji zakupów i usług
w Wydziale Transportu
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- monitorowanie realizacji zakupów materiałów pędnych i smarów, części zamiennych, przeglądów gwarancyjnych, wyposażenia w sprzęt transportowy, badań technicznych i usług w ramach zawartych umów, w tym terminów płatności faktur oraz sprawdzanie ich i opisywanie pod względem formalno-rachunkowym,
- monitorowanie wydatkowania środków finansowych przyznanych wydziałowi w ramach klasyfikacji pozycji budżetowych z tytułu zawartych umów i otrzymanych darowizn finansowych w ramach Funduszu wsparcia Policji,
- sporządzanie projektu Planu Zamówień Publicznych w zakresie gospodarki transportowej oraz przedstawianie propozycji jego aktualizacji, w ramach przyznanych środków finansowych,
- opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury postępowania w zakresie zamówień publicznych poniżej wartości progowej, w tym podejmowanie negocjacji i uczestniczenie w komisjach przetargowych oraz opracowywanie istotnych warunków umów dot. usług holowania i parkowania,
- prowadzenie ewidencji faktur, not księgowych, rachunków dotyczącej realizacji usług z tytułu holowanie pojazdów służbowych i parkowania pojazdów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych,
- opracowywanie sprawozdań i analiz rozliczeń finansowych wydziału, wydatków z podziałem na rozdziały i pozycje budżetowe,
- przeprowadzanie identyfikacji i analizy ryzyka, w tym opracowywanie reakcji na ryzyko, prowadzenie rejestru ryzyka, uczestniczenie w monitorowaniu systemu kontroli zarządczej i przeprowadzaniu samooceny,
- naliczanie kosztów związanych z wynajęciem pojazdów służbowych dla osób prywatnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze rachunkowości lub rozliczeń finansowych
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo o ruchu drogowym, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel),stosowania prawa w praktyce, negocjacji, formułowania wniosków, dobrej organizacji pracy własnej, pracy w zespole,
- komunikatywność, rzetelność, terminowość,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji, Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WT-12/V/18”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.