Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27151ARCHIWALNE z dnia 15.05.2018 r.
-
Oferty do
25
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Wydziale Kadr
Warszawa
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z systemem uposażeń i awansów strażaków PSP
- współpracowanie z Wydziałem Budżetu i Rachunkowości w zakresie realizacji środków na uposażenia i inne świadczenia pieniężne strażaków
- przygotowywanie dokumentów oraz projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w sprawie: mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych strażaków, dla których właściwym jest Mazowiecki Komendant Wojewódzki PSP
- zakładanie i kompletowanie dokumentów oraz bieżące aktualizowanie akt osobowych strażaków KW PSP, komendantów powiatowych/miejskich PSP i ich zastępców
- ustalanie stanu faktycznego i prawnego w każdej załatwionej sprawie służbowej
- przygotowywanie projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP o powołanie lub odwołanie ze stanowisk kierowniczych w jednostkach organizacyjnych PSP woj. mazowieckiego
- prowadzenie spraw kadrowych strażaków KW PSP w Warszawie, komendantów i zastępców komendantów powiatowych/miejskich PSP
- kompletowanie materiałów oraz opracowywanie sprawozdań, analiz, bilansów dot. merytorycznego zakresu działania wydziału na potrzeby KW PSP, KG PSP oraz innych instytucji
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników
- archiwizacja dokumentacji
- obsługa kancelaryjna Wydziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość obsługi pakietu OFFICE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach organizacyjnych PSP oraz min. 1 rok w służbie cywilnej
- kurs kancelaryjno-archiwalny
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- komunikatywność
- samodzielność
- rzetelność i sumienność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje ( uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopia świadectwa ukończenia kurs kancelaryjno-archiwalnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa. Kopertę należy opisać podając:
Imię i Nazwisko, adres zamieszkania oraz dopisek „nabór – starszy specjalista WK”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 2 100 zł.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 55 95 181.