Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 24038ARCHIWALNE z dnia 15.03.2018 r.

  • Oferty do
    28

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi finansowo-księgowej

w Wydziale Księgowości w Biurze Budżetowo-Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w tym: dekretowanie dowodów księgowych, wystawianie dowodów księgowych, prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym, wycena wyrażonych w walutach obcych aktywów i pasywów, weryfikowanie stanu należności wobec Ministerstwa, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, dokonywanie poleceń przelewu, wystawianie poleceń zapłaty, weryfikowanie i kontrolowanie należytych zabezpieczeń umów i depozytów znajdujących się na rachunku pomocniczym, prowadzenie rozliczeń, kontrolowanie prawidłowości zapisów dotyczących ewidencji księgowej wynagrodzeń/świadczeń
  • inwentaryzowanie aktywów, w tym: porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami, przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji
  • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie majątku Ministerstwa, w tym: ewidencja księgowa stanów magazynowych, ewidencja księgowa środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie i rozliczanie inwentaryzacji
  • prowadzenie obsługi przepływów finansowych, w tym: zakładanie i zamykanie rachunków budżetowych, rachunków programowych, rachunków wspólnych budżetów pomocy technicznej i innych wkładów państw uczestniczących w programach (w tym: przygotowywanie upoważnień, wniosków, kart wzorów podpisów etc.), weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem, sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, sporządzanie zleceń płatności/poleceń zapłaty w systemach bankowych, sprawdzanie i zatwierdzanie poleceń przelewów oraz zleceń płatności z wykorzystaniem podpisu elektronicznego zgodnie z kartą wzorów podpisów
  • prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.), sporządzanie sprawozdań budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu, sporządzanie sprawozdań finansowych, weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z komórek, weryfikowanie informacji dotyczących złożonych i zrealizowanych zleceń płatności przez BGK oraz informacji dotyczących zwrotów środków
  • gospodarowanie środkami finansowymi na poziomie komórki organizacyjnej/zadania, w tym stały monitoring wydatków lub dochodów oraz dostępności środków budżetowych
  • realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, odpowiedzi na wystąpienia (dezyderaty, opinie) komisji sejmowych i senackich, oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej, w tym: gromadzenie materiałów, przygotowywanie odpowiedzi

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze księgowości/rachunkowości/finansów
  • Wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej (w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, rozliczania inwestycji, rozliczania zakupów materiałów oraz innych zakupów bieżących, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych, zasad realizacji dochodów budżetu państwa)
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi)
  • Ogólna wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Praca pod presją czasu
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Rzetelność
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość programu księgowego QNT
  • Znajomość programu bankowego NBE, BGK

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2 lata w obszarze księgowości/rachunkowości/finansów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

    lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: BBF-3/18

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49



Liczba odwiedzin: 3354

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Udostępnił: Paulina Przewuska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 15.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×