Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 19945ARCHIWALNE z dnia 28.12.2017 r.

  • Oferty do
    11

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Wydziale Budżetu Biura Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP), w tym m.in. weryfikowanie zgłoszeń komórek organizacyjnych oraz jednostek podległych Ministerstwu do projektu ustawy budżetowej i WPFP w zakresie dochodów i wydatków, przygotowywanie formularzy, opracowywanie i przekazywanie informacji w zakresie projektu budżetu, wprowadzanie projektu planu do obowiązujących systemów informatycznych, aktualizowanie katalogu budżetu zadaniowego,
  • opracowywanie/uzgadnianie/monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów w zakresie dysponenta III stopnia, w tym m.in. przygotowywanie i przekazywanie informacji o kwotach dochodów i wydatków wynikających z projektu/ustawy budżetowej, weryfikowanie projektów/planów finansowych przedkładanych przez kierowników jednostek podległych, opracowywanie projektu planu finansowego i układu zadaniowego, weryfikowanie/analizowanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, przygotowywanie decyzji w sprawie zmian w planie finansowym, występowanie do ministra właściwego ds. finansów publicznych z wnioskiem o dokonanie zmian lub zgody na dokonanie zmian w planie,
  • zarządzanie rezerwami celowymi/subwencją ogólną przeznaczonymi na finansowanie wydatków w zakresie dysponenta III stopnia, w tym sporządzanie wniosków, weryfikowanie/opiniowanie/ewidencjonowanie wniosków, sporządzanie/ weryfikowanie sprawozdań i informacji z wykorzystania środków,
  • prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w zakresie dysponenta III stopnia, w tym dekretowanie dowodów księgowych, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, dokonywanie poleceń przelewu,
  • prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych w zakresie dysponenta III stopnia, w tym weryfikowanie sprawozdań/informacji budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu, weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek, weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.),
  • sprawozdawczość na poziomie Ministerstwa, w tym prowadzenie ewidencji/rejestrów w ramach realizacji zadania, gromadzenie materiałów merytorycznych, przygotowywanie raportu,
  • współpraca z organami kontroli zewnętrznych w zakresie dysponenta III stopnia,
  • udział w procesie uzgodnień projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, przekazywanych Ministrowi przez pozostałych członków Rady Ministrów oraz kierowników naczelnych i centralnych urzędów administracji rządowej w zakresie planowania, realizacji budżetu i sprawozdawczości.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • staż pracy: w jednostkach lub instytucjach lub komórkach finansowych
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikacja
  • współpraca
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • rzetelność
  • myślenie analityczne
  • samodzielność i inicjatywa
  • umiejętność dokonywania analizy i formułowania wniosków
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • umiejętność pozyskiwania informacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających min. 2 lata stażu pracy w jednostkach lub instytucjach lub komórkach finansowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

    lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-2/17

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49



Liczba odwiedzin: 3529

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Udostępnił: Paulina Przewuska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 28.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×