Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19946ARCHIWALNE z dnia 28.12.2017 r.
-
Oferty do
12
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ewidencji
w Wydziale Organizacyjnym
Warszawa
ul. Pawińskiego 17/21
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji rzeczowych składników majątkowych Zakładu w zakresie sprzętu kwaterunkowego, urządzeń biurowych, środków transportu oraz sprzętu łączności, w ujęciu rodzajowo-wartościowym według klasyfikacji GUS
- Wprowadzanie do ewidencji składników majątkowych oraz znakowanie unikalnym numerem z kodem paskowym (barkodowanie)
- Prowadzenie spraw dotyczących likwidacji rzeczowych składników majątkowych Zakładu, tj. sporządzanie dokumentów LT oraz, na podstawie protokołów likwidacji, wyprowadzanie składników majątku z ewidencji
- Monitorowanie stanu magazynowego w zakresie materiałów piśmienno-biurowych, eksploatacyjnych oraz druków w celu zapewnienia utrzymania niezbędnych rezerw magazynowych
- Opracowywanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych w zakresie zaopatrzenia w materiały, w tym piśmienno-biurowe, eksploatacyjne, druki i rzeczowe składniki majątku
- Uczestnictwo w pracach związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji
- Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości z zakresu przypisanych zadań do wykonania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z prowadzeniem ewidencji majątku lub na podobnym stanowisku
- znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie ewidencji i inwentaryzacji
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie ewidencji i inwentaryzacji
- znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- szkolenie z zakresu ewidencji, inwentaryzacji, wyceny lub amortyzacji środków trwałych
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- dokumentem potwiedzającym spełniania przez kandydata wymagania dodatkowego w zakresie odbytych szkoleń w określonym w ogłoszeniu obszarze jest certyfikat lub zaświadczenie ze szkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.01.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Pawińskiego 17/21,
02-106 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca:
http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów
wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje
kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- rozmowa kwalifikacyjna połączona z weryfikacją merytoryczną.
Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub 22-60-28-470