Główny Urząd Miar w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17135ARCHIWALNE z dnia 26.10.2017 r.
-
Oferty do
10
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kontroli, czynności finansowo-księgowych, rozliczeń pracowniczych, wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi
w Wydziale Finansów i Logistyki w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kontroluje, dekretuje dokumenty dotyczące operacji gospodarczych i finansowych Urzędu dotyczące wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio: w zakresie klasyfikacji paragrafów oraz w układzie zadaniowym oraz strukturalnym.
- Księguje dokumenty oraz na bieżąco analizuje zapisy na kontach syntetycznych i analitycznych w ujęciu: klasyfikacji paragrafów oraz w układzie zadaniowym oraz strukturalnym.
- Prowadzi ewidencję i bieżącą kontrolę pod względem formalno-rachunkowym wpływających dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, przygotowuje do zatwierdzenia dokumenty do zapłaty oraz szacuje zapotrzebowanie na środki finansowe w celu zapewnienia właściwego i terminowego regulowania zobowiązań.
- Obsługuje Bankowość Elektroniczną w zakresie: realizacji płatności bieżących, przelewów transgranicznych oraz zasileń w środki finansowe jednostek podległych.
- Współpracuje na NBP w zakresie aktualizacji kluczy kryptograficznych i aktualizuje karty wzorów oraz wszystkie inne niezbędne upoważnienia w celu zabezpieczenia działania bankowości elektronicznej.
- Sprawdza, kontroluje i rozlicza koszty krajowych podróży służbowych pracowników GUM w celu prawidłowego rozliczenia delegowanych.
- Prowadzi korespondencję z zakresu rachunków i dokumentów rozliczeniowych oraz wystawia noty obciążeniowe dla właściwych terenowych jednostek GUM, kontrahentów zewnętrznych i pracowników Urzędu w celu bieżącego rozliczenia w/w należności i zobowiązań.
- Sporządza deklaracje miesięczne wpłat na PFRON w systemie e-PFRON oraz wykonuje sprawozdanie roczne z dokonanych wpłat w celu terminowego przesyłania informacji i realizacji wpłat na rzecz PFRON.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w obszarze księgowości
- znajomość ustaw o rachunkowości i finansach publicznych,
- umiejętność obsługi programu finansowo -księgowego
- umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office szczególnie Excela,
- umiejętność obsługi bankowości elektronicznej,
- umiejętność księgowania na kontach,
- umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów,
- umiejętność analizy i syntezy informacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w księgowości sektora jednostek publicznych
- obsługa bankowości elektronicznej NBP
- podstawowa znajomość ustawy prawo o miarach
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem „Oferta pracy nr 17135 – nie otwierać”.
Dokumenty można składać również przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie
na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów
i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji;
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 9061 w godz. 8.00-16.00;
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl;