Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 16642ARCHIWALNE z dnia 13.10.2017 r.

  • Oferty do
    23

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Zespole Obsługi Interesanta w Wydziale Interwencyjno-Poradniczym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa

WARUNKI PRACY

- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury - obsługa infolinii działającej w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta w godzinach 9.00-21.00) - stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie - wyjazdy służbowe - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) - zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa ogólnopolskiej bezpłatnej infolinii w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
  • przyjmowanie interesantów w siedziebie Biura
  • w sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodobniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony przy wykorzystaniu środków porozumienia na odległość w szczególności telefonu podejmowanie natychmiastowych działań mających na celu wyjaśnienie sprawy
  • prowadzenie edukacji w środowisku pacjentów o ich uprawnieniach wynikających z przepisów prawa oraz zasadach działania systemu zdrowotnego, w tym opracowywanie we współpracy z Wydziałem Dialogu Społecznego i Komunikacji materiałów edukacyjnych popularyzujących wiedzę o prawach pacjenta
  • udział w konferencjach, sympozjach, naradach dotyczących problematyki praw pacjentów
  • analiza skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Biura
  • wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 3 lata (staż pracy w administracji publicznej, w tym roczny staż pracy w instytucji związanej z ochroną zdrowia)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość prawa cywilnego i karnego w stopniu podstawowym
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres
  • Umiejętność czynnego słuchania i analizowania przekazywanych informacji
  • Umiejętność argumentowania
  • Otwarte podejście do klienta
  • Przekazywanie informacji w sposób jasny, precyzycjny i zwięzły
  • Asertywność
  • Kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    ul. Młynarska 46
    01-171 Warszawa
    w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem: „Nabór nr 70/2017 WIP"
    Dokumenty można składać osobiście, wysyłając pocztą tradycyjną, przez ePUAP lub na adres kadry@bpp.gov.pl

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze : 3100,00 zł brutto.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kadry@bpp.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę nadaną w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data nadania). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 532-82-57, a także na stronie internetowej: www.bpp.gov.pl w zakładce: ”praca”.
Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Rzecznika Praw Pacjenta, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 46 w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celach realizacji procesu naboru.
Każdy ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku ich niepodania aplikacja nie będzie rozpatrywana.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu czasu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3093

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Udostępnił: Ewa Pacocha

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr - Departament Finansowy

Wprowadzono: 13.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×