Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 12849ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.
-
Oferty do
17
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kontroli
w Departamencie Kontroli i Nadzoru
Warszawa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie i przeprowadzanie zgodnie z planem kontroli i obowiązującymi przepisami prawa kontrole w komórkach organizacyjnych Ministerstwa, jednostkach nadzorowanych i podległych oraz w podmiotach realizujących zadania publiczne w ramach przyznanych dotacji celowych pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności w celu realizacji zadań regulaminowych.
- Sporządzanie dokumentów pokontrolnych zawierających ustalenia i wyniki kontroli, w szczególności ocenę skontrolowanej działalności ze wskazaniem ustaleń, na których została oparta oraz zakres, przyczyny i skutki stwierdzonych nieprawidłowości w celu realizacji zadań kontrolnych.
- Kontrolowanie i monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych w celu sprawdzenia wykonania, poczynionych przez skontrolowany podmiot, czynności służących realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych.
- Analizowanie wystąpień komórek organizacyjnych Ministerstwa o przeprowadzenie kontroli poza planem kontroli i przeprowadzanie kontroli doraźnych, zleconych przez kierownictwo Ministerstwa w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania kontrolowanych jednostek lub sposobu wykorzystania przez nie środków publicznych.
- Udział w przygotowywaniu dokumentów wewnętrznych Ministerstwa dotyczących kontroli, w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w opracowywaniu planu kontroli Ministerstwa oraz udział w sporządzaniu sprawozdania z realizacji planu kontroli w celu realizacji zadań regulaminowych.
- Przygotowywanie opinii i stanowisk dotyczących działalności kontrolnej Ministerstwa w celu informowania komórek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych o prowadzonych działaniach kontrolnych i ich wynikach.
- Koordynacja spraw dotyczących kontroli działalności Ministerstwa prowadzonych przez podmioty zewnętrzne w celu realizacji zadań regulaminowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze kontroli lub audytu lub nadzoru nad jednostkami podległymi i nadzorowanymi
- Znajomość przepisów i procedur dotyczących kontroli
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o sporcie
- Znajomość przepisów dotyczących stowarzyszeń i fundacji
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętności analityczne
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Ukończenie studium kontroli administracji rządowej lub studiów podyplomowych lub kursów lub szkoleń, z zakresu kontroli lub audytu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studium kontroli administracji rządowej lub studiów podyplomowych lub kursów lub szkoleń, z zakresu kontroli lub audytu
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
Na kopercie i na początku listu motywacyjnego proszę dodać wyraźny dopisek: DKN-2/17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularze oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 24 47 326.