Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 12651ARCHIWALNE z dnia 04.07.2017 r.

  • Oferty do
    14

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: parlamentarnych

w Wydziale Rządowo-Parlamentarnym w Biurze Organizacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - okresowe spiętrzenie zadań Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe, możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.

ZAKRES ZADAŃ

  • Monitoruje przebieg w Parlamencie procesu legislacyjnego projektów dotyczących oświaty i wychowania i przygotowuje informacje dotyczące tego procesu dla członków Kierownictwa oraz komórek organizacyjnych.
  • Upowszechnia informacje na temat posiedzeń Sejmu, Senatu oraz komisji sejmowych i senackich, w tym opracowuje grafik posiedzeń w Parlamencie.
  • Koordynuje udzielanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i interwencje poselskie oraz oświadczenia i interwencje senatorskie, w tym kontroluje terminowość udzielania odpowiedzi oraz ich formalną poprawność oraz sporządza cykliczne informacje nt. stanu załatwiania spraw.
  • Koordynuje przekazywanie przygotowanych w MEN materiałów dla Sejmu RP, Senatu RP oraz komisji sejmowych i senackich. Proponuje komórki właściwe do przygotowania materiału, monitoruje proces opracowywania materiału, wyjaśnia wątpliwości, uzgadnia przesunięcia terminów opracowania materiałów z odpowiednimi komórkami Sejmu RP i Senatu RP.
  • Monitoruje pytania w sprawach bieżących dotyczące MEN oraz wnioski do MEN o przedstawianie informacji bieżącej na posiedzeniach plenarnych Sejmu RP (zapewnia obieg informacji, proponuje dekretację, monitoruje realizację, udziela informacji dotyczących obowiązujących przepisów i procedur).
  • Sporządza, przekazuje i monitoruje realizację wniosków MEN o upoważnienie członków Kierownictwa do prezentowania stanowiska Rządu na posiedzeniach plenarnych i posiedzeniach komisji Sejmu i Senatu RP.
  • Koordynuje sprawy związane ze stałymi przepustkami osobowymi do Sejmu i Senatu dla pracowników ministerstwa. Wszystkie podejmowane działania mają na celu efektywną i terminową realizację obowiązków MEN wobec Parlamentu.
  • Zastępuje pracowników odpowiedzialnych za koordynację uzgodnień rządowych. Działania mają na celu: przygotowanie informacji i dokumentów dla członków Kierownictwa MEN, biorących udział w posiedzeniach Rady Ministrów oraz Stałego Komitetu Rady Ministrów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość przepisów dotyczących przebiegu procesu legislacyjnego oraz przepisów i procedur dotyczących prac parlamentu i współpracy rządu z parlamentem, w tym w szczególności: Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, Regulaminu pracy Rady Ministrów, Regulaminu Sejmu RP, Regulaminu Senatu RP,
  • umiejętność analizowania aktów prawnych,
  • znajomość zagadnień z zakresu działu administracji rządowej oświata i wychowanie, w tym w szczególności pozostających we właściwości ustaw,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność formułowania krótkich, analitycznych wypowiedzi pisemnych,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej (w zakresie organizacji s.c., uprawnień i obowiązków członków korpusu służby cywilnej),
  • sprawność w posługiwaniu się programami do edytowania tekstów i arkuszami kalkulacyjnymi,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność współpracy,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • wykształcenie w zakresie: prawa lub stosunków międzynarodowych lub administracji lub politologii
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • obsługa programu Lex
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka obcego na wymaganym poziomie
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi programu LEX
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.CH. Szucha 25, pok.55
    00-918 Warszawa
    (z dopiskiem „Oferta pracy: BO/WRP/StS/5_zastępstwo")


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy / doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca / Wzory oświadczeń do naboru oraz do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3546

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Łukomska

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjne

Wprowadzono: 04.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×