Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11292ARCHIWALNE z dnia 25.05.2017 r.

  • Oferty do
    5

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Wydziale Organizacji i Nadzoru do sekcji Kontroli, Skarg i Wniosków



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa

WARUNKI PRACY

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej. Podczas porządkowania zasobu archiwalnego może występować znaczny wysiłek fizyczny, praca przy użyciu drabinki w pomieszczeniach archiwum.Stanowisko pracy zlokalizowane w Warszawie (ul. Domaniewska 40, parter; piwnica). Pomieszczenie, w których przechowywane są materiały archiwalne posiadają specyficzne, normatywne warunki klimatyczne, wykonywanie pracy archiwisty związane jest z czasowym przebywaniem w ww. warunkach, podczas porządkowania oraz udostępniania akt (praca w pomieszczeniach z niską temperaturą poniżej 18 st. C, narażenie na kurz, możliwość narażenia na grzyby i pleśnie, przebywanie w pomieszczeniu ze sztucznym oświetleniem, przy niskim natężeniu światła).

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie akt spraw zakończonych do archiwum, porządkowanie i opracowywanie przyjętych dokumentów w celu prawidłowego przechowywania zasobów archiwalnych oraz udostępnianie materiałów archiwalnych.
  • Koordynowanie spraw związanych z brakowaniem dokumentacji, której upłynął okres przechowywania.
  • Udzielanie instruktażu pracownikom komórek organizacyjnych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
  • Prowadzenie szkoleń pracowników KW PSP w Warszawie oraz jednostek podległych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
  • Prowadzenie sprawozdawczości i planowania całokształtu spraw związanych z zadaniami kancelaryjno - archiwalnymi i archiwizacją.
  • Prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego oraz dbałość o zabezpieczenie archiwum w celu ochrony przed kradzieżą i zniszczeniem.
  • Utrzymywanie porządku w archiwum oraz konserwacja dokumentów i dbałość o powierzone mienie.
  • Systematyczne pogłębianie wiedzy z zakresu realizowanych zadań w celu zapewnienia właściwej jakości wykonywanej pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w prowadzeniu archiwum
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, w tym obowiązujących w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny min. I stopnia
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, wcześniejsza praca z programem do obsługi archiwalnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w jednostkach organizacyjnych PSP
  • umiejętność analizowania dokumentów
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji
  • umiejętność koncentracji w tzw. szumie informacyjnym
  • odporność na stres i nie uleganie emocjom
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odpowiedzialność
  • samodzielność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ewentualne szkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa
    Kopertę należy opisać podając:
    Imię i Nazwisko, adres zamieszkania oraz dopisek „nabór - archiwista”


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 2 100 zł.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone przez komisję. Nabór będzie odbywał się etapami:
Etap I : egzamin z praktycznej znajomości przepisów i wytycznych z zakresu działalności kancelaryjnej i archiwalnej,
Etap II – sprawdzian umiejętności komputerowych oraz obsługi oprogramowania pakietu MS Office,
Etap III – rozmowa kwalifikacyjna.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 55 95 161.



Liczba odwiedzin: 3867

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Arletta Bryk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 25.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×