Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11008ARCHIWALNE z dnia 16.05.2017 r.

  • Oferty do
    29

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: rozwiązań systemowych i ewidencji majątku

w Zespole do Spraw Organizacyjno – Systemowych i Ewidencji Majątku Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Wysiłek fizyczny. Zagrożenie korupcją. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • opiniowanie projektów aktów prawnych, rozwiązań systemowych, dotyczących finansów publicznych, podatków i innych dziedzin prawa powiązanych z gospodarką finansową resortu oraz współudział w tworzeniu aktów normatywnych w zakresie właściwości resortu poprzez sporządzanie propozycji zapisów oraz sporządzanie zapisów do wewnętrznych przepisów prawa w zakresie właściwości Departamentu Budżetu i Finansów;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu dotacji oraz innych form wsparcia ze środków krajowych oraz unijnych na podstawie zatwierdzonego rozliczenia, zwrotu nadpłaconych kwot dotacji, w tym przygotowanie projektów decyzji Ministra Cyfryzacji, wezwań, zawiadomień w toku prowadzonych postępowań, jak również po ich zakończeniu, jak również prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie należności z tytułu dotacji przypisanych do zwrotu, w tym opracowywanie projektów decyzji uznaniowych na podstawie zebranych dokumentów;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu należności z tytułu opłat ewidencyjnych, zwrotu nadpłaconych opłat ewidencyjnych, w tym przygotowanie projektów decyzji Ministra Cyfryzacji, wezwań, zawiadomień w toku prowadzonych postępowań, przygotowanie upomnień i wystawianie tytułów wykonawczych;
  • dokonywanie oceny pod względem formalno-prawnym projektów umów o zlecenie zadań i przyznanie dotacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom zaliczonym i niezaliczonym do sektora finansów publicznych, w tym korzystających ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
  • prowadzenie całokształtu spraw wynikających z ujawnienia okoliczności wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty korzystające z dotacji z części budżetu państwa pozostającej w dyspozycji Ministra Cyfryzacji;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w programie finansowo-księgowym, zgodnie z właściwą polityką rachunkowości. Wystawianie dokumentów obrotu środkami trwałymi, m.in. przyjęcie środka trwałego do użytkowania – OT, likwidacja środka trwałego – LT , protokół zdawczo-odbiorczy środka trwałego – PT na podstawie odpowiednich dokumentów rachunkowo-księgowych, naliczanie amortyzacji dla środków trwałych wchodzących w skład majątku MC (1/miesiąc). Przygotowywanie sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie stanu oraz ruchów środków trwałych (1/rok);
  • prace związane z utrzymaniem porządku mienia MC oraz możliwości jego szybkiej identyfikacji. Znakowanie mienia etykietami w postaci barkodów termotranserowych z kodem kreskowym. Stała i bezpośrednia współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za prowadzenie zgodnej ze stanem faktycznym ewidencji ilościowej składników (porównywanie stanów ewidencyjnych) oraz współpraca z dysponentami składników majątkowych MC w zakresie ewidencji stanu i ruchu poszczególnych składników. Wystawianie dokumentów zmian miejsca użytkowania – MT w programie finansowo-księgowym;
  • współudział w pracach związanych z inwentaryzacją składników majątkowych MC. Weryfikacja arkuszy spisu z natury otrzymywanych od Przewodniczącego Komisji z ewidencją komputerową MC, wycena rzeczowych składników majątku objętego inwentaryzacją oraz późniejsza realizacja zaleceń dotyczących rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość procedury administracyjnej;
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
  • znajomość zasad i trybu wykonywania budżetu państwa;
  • znajomość zasad techniki prawodawczej;
  • znajomość przepisów z zakresu ewidencji środków trwałych;
  • znajomość obsługi komputerowych baz danych;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • orientacja na osiągnięcie celu;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • szkolenie w zakresie zasad techniki prawodawczej;
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych;
  • znajomość przepisów z zakresu ruchu drogowego, w części dot. opłat ewidencyjnych;
  • znajomość przepisów ordynacji podatkowej;
  • znajomość przepisów wytycznych z zakresu rozliczania dotacji pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Starszy specjalista/ZOSiEM/DBiF/MC ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3696

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 16.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×