Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7553ARCHIWALNE z dnia 18.01.2017 r.

  • Oferty do
    27

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    0,75
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: analiz przyrodniczych i opiniowania w sprawach administracyjnych dotyczących ocen oddziaływania na środowisko

w Zespole ds. Analiz Przyrodniczych w Ocenach Oddziaływania na Środowisko Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych i czynnościach koncepcyjnych. Realizacja zadań wiąże się z zagrożeniem korupcją, częstym reprezentowaniem Urzędu na zewnątrz oraz krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie opinii dotyczących pism procesowych oraz rozstrzygnięć administracyjnych przygotowywanych w ramach postępowań prowadzonych w trybach zwyczajnych i nadzwyczajnych (I i II instancji) w zakresie przedstawiającym oddziaływanie przedsięwzięcia na elementy przyrodnicze środowiska, w tym na stan i funkcjonowanie ustawowych form ochrony przyrody,
  • przygotowywanie opinii dot. pism, stanowisk i rozstrzygnięć w ramach prowadzonych w Departamencie spraw związanych z realizacją zobowiązań międzynarodowych i dwustronnych, wynikających z konwencji z Espoo oraz Protokołu w spr. strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (SOOŚ) w kontekście transgranicznym w ramach SOOŚ oraz na potrzeby prowadzonych w Departamencie postępowań,
  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych w trybie odwoławczym i w trybach nadzwyczajnych, postępowań egzekucyjnych w administracji oraz postępowań przed Naczelnym Sądem Administracyjnym i wojewódzkimi sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,
  • udzielanie wyjaśnień organom administracji publicznej i innym zainteresowanym podmiotom (w tym posłom i senatorom), w zakresie interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, w tym dla przedsięwzięć planowanych do realizacji przy wsparciu funduszy pomocowych Unii Europejskiej,
  • wspomaganie procesu opiniowania projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych w części dotyczącej ocen oddziaływania w zakresie obszarów Natura 2000,
  • udzielanie interesantom konsultacji i wyjaśnień dotyczących procedury ocen oddziaływania na obszary Natura 2000,
  • udział w kontroli w zakresie poprawności przeprowadzanych przez regionalnych dyrektorów ochrony środowiska postępowań dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz przygotowywanie projektu wystąpienia pokontrolnego i zaleceń pokontrolnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, innych nauk przyrodniczych lub prawa lub wyższe i studia podyplomowe w ww. zakresie
  • podstawowa znajomość zagadnień dotyczących ochrony przyrody i środowiska,
  • podstawowa znajomość przepisów: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie przyrody, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • komunikatywność,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, innych nauk przyrodniczych lub prawa,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie ocen oddziaływania na środowisko lub obszarów Natura 2000,
  • umiejętność argumentowania,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaśw. o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaśw. o wykonywaniu/wykonaniu umowy)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie:
    starszy inspektor GDOŚ/DOOŚ/1/2017

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Przewidywany okres zastępstwa: około 6 miesięcy.

Aplikacje osób uprawnionych do nawiązania stosunku pracy na podstawie mianowania zostaną odrzucone na etapie weryfikacji formalnej nadesłanych ofert.

Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 36 92 162.



Liczba odwiedzin: 3103

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Bartłomiej Ilasz

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjno-Kadrowe

Wprowadzono: 18.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×