Główny Inspektorat Weterynarii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6266ARCHIWALNE z dnia 08.12.2016 r.

  • Oferty do
    18

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-archiwizacyjnej i zarządzania majątkiem

w Biurze Organizacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Weterynarii
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami lub budynkami. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na V piętrze budynku przy ul. Wspólnej 30. Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy i ruchome platformy do transportu wózków inwalidzkich, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, pomieszczenia higieniczno – sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo). Korytarze ze względów przeciwpożarowych dzielone są drzwiami z samozamykaczami. Oświetlenie naturalne (okna dachowe) i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności kancelaryjnych w urzędzie, w tym: współpraca przy właściwym ustawianiu „Słowników” elektronicznego systemu wspierającego czynności kancelaryjne Inspektoratu (ESOD); współpraca z administratorem ESOD przy parametryzacji funkcji systemu w zakresie prac kancelaryjnych; współpraca z pracownikiem prowadzącym archiwum tradycyjne, w zakresie czynności wykonywanych przy użyciu elektronicznego systemu obiegu dokumentów; współpraca z administratorem ESOD w czasie szkolenia nowych użytkowników systemu, w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych, dokumentowania przebiegu załatwiania spraw i archiwizacji dokumentów; współpraca przy rejestracji poczty wpływającej do GIW w formie papierowej i elektronicznej.
  • zarządzanie majątkiem trwałym urzędu, w tym: samodzielne prowadzenie ewidencji ww. składników majątku Inspektoratu, prawidłowa ich dystrybucja i powierzanie pracownikom (także przy użyciu systemu STOCK); współpraca przy zabezpieczaniu potrzeb urzędu w zakresie majątku trwałego (tj. planowaniu i realizacji zakupów, wymianie, likwidacji lub modernizacji).
  • współpraca z pracownikiem wykonującym prace z zakresu działania archiwum zakładowego, w zakresie: koordynacji archiwizacji i innych prac związanych z funkcjonowaniem archiwum, udostępniania materiałów archiwalnych powstałych w urzędzie; przygotowywania archiwum do okresowych kontroli zewnętrznych oraz dokumentowania przebiegu kontroli; wdrażania zaleceń pokontrolnych.
  • koordynacja działań Inspektoratu w zakresie przygotowania programów i projektów związanych z pozyskiwaniem wsparcia dla urzędu, w tym analizy potrzeb, przygotowania budżetu i harmonogramu działania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną urzędu i/lub zarządzaniem majątkiem
  • wiedza z zakresu ochrony danych osobowych, znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie realizowanych zadań i kompetencji Głównego Lekarza Weterynarii, przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
  • kreatywność, samodzielność, inicjatywa, rzetelność, komunikatywność, terminowość,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, umiejętności analityczne, umiejętność komunikacji interpersonalnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu administracji, historii ze specjalnością archiwizacji, bibliotekoznawstwa,
  • znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • znajomość programów zarządzających majątkiem.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00–930 Warszawa
    z dopiskiem: „oferta pracy” i numerem ogłoszenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ok 3500 - 3700 zł brutto. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub e-mailem o jego terminie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Wzór oświadczeń dla kandydata do pobrania ze strony www.wetgiw.gov.pl – zakładka Praca.
Dodatkowe informacje: (22) 502-31-74.



Liczba odwiedzin: 3329

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Weterynarii w Warszawie

Udostępnił: Ewa Mazowiecka

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjne

Wprowadzono: 08.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×