Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 2266ARCHIWALNE z dnia 05.08.2016 r.
-
Oferty do
19
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Biuro Kadr i Organizacji
Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora lub Zastępcy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Biurze Kadr i Organizacji
- Komputerowa ewidencja pism wpływających i wychodzących z Biura, rozdział i przekazywanie dokumentów na poszczególne wydziały Biura zgodnie z dekretacją kierownictwa Biura
- Gromadzenie informacji teleadresowych o instytucjach i osobach,
- Prowadzenie kalendarza spotkań i przyjęć interesantów, przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi
- Prowadzenie, rejestrowanie i przechowywanie pieczęci oraz akt niezbędnych do bieżącej pracy Biura
- Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Biura, informowanie o terminarzach załatwienia spraw
- Przygotowanie projektów pism na polecenie Dyrektora lub Zastępcy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres
e-mail, nr telefonu. Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BK – starszy inspektor. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga ! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
Proponowany mnożnik - 1,29
Dodatkowe informacje: 22 523-30-25 (Biuro Kadr i Organizacji KG PSP ).