Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2265ARCHIWALNE z dnia 05.08.2016 r.

  • Oferty do
    16

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: technicznych i transportu

Wydział Organizacyjny



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21,
02-106

WARUNKI PRACY

1) zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku decyzyjnym i związanym z odpowiedzialnością, 2) krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, 3) zagrożenie korupcją, 4) praca biurowa, 5) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin, 7) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka, 8) oświetlenie naturalne i sztuczne, 9) wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Praca wymaga od pracownika przemieszczania się pomiędzy piętrami w celu realizacji powierzonych zadań.

ZAKRES ZADAŃ

  • określanie i stałe monitorowanie potrzeb transportowych Zakładu, utrzymanie sprawności posiadanych środków transportu, organizacja przeglądów technicznych i napraw, rejestracji oraz ubezpieczeń komunikacyjnych środków transportu i zapewnienia garażowania
  • zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości użytkowanych przez Zakład, utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków i pomieszczeń, utrzymanie w sprawności wszystkich instalacji i urządzeń
  • opracowanie projektów planów rzeczowo-finansowych potrzeb transportowych Zakładu, wydatków bieżących, inwestycji i remontów budynku Zakładu i zespołów terenowych, ekonomiczna racjonalizacja wydatków w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu prac inwestycyjnych i modernizacyjnych w budynkach będących w użytkowaniu Zakładu
  • prowadzenie spraw związanych z używaniem prywatnych środków transportu do celów służbowych, w tym przygotowywanie umów do podpisu dyrektora Zakładu i prowadzenie wymaganej dokumentacji
  • prowadzenie ewidencji środków transportu oraz ewidencjonowanie gospodarki paliwami, materiałami eksploatacyjnymi oraz kosmetykami samochodowymi, prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji transportu oraz zleceń transportowych, prowadzenie dokumentacji i rozliczanie wyjazdów służbowych, dysponowanie kierowcami oraz rozliczanie ich czasu pracy
  • przygotowanie dokumentacji technicznych do wszczęcia postępowań przetargowych w celu realizacji zadań remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych w nieruchomościach będących w użytkowaniu Zakładu, udział w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych, udział w przygotowywaniu i sporządzaniu umów z wykonawcami
  • opracowanie projektów potrzeb zakupowych, przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia postępowań przetargowych w zakresie dostaw i usług z obszaru transportu, udział w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych, udział w przygotowywaniu i sporządzaniu umów z wykonawcami
  • przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych
  • Znajomość przepisów Prawa budowlanego i aktów wykonawczych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Umiejętność organizowania pracy własnej oraz osób, których pracę koordynuje
  • Umiejętność planowania
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów ustawy o dozorze technicznym i aktów wykonawczych
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • Umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html ). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy i wykonanie zadania praktycznego,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.msw.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3829

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Udostępnił: Joanna Zywert

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 05.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×