Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8963ARCHIWALNE z dnia 03.03.2017 r.

  • Oferty do
    14

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: administrowania bazami danych w Ministerstwie Sprawiedliwości

w Wydziale Utrzymania Infrastruktury w Departamencie Informatyzacji i Rejestrów Sądowych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - praca w terenie, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - zagrożenie korupcją, - stres, często związany z pracą pod presją czasu, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administracja serwerami bazodanowymi Ministerstwa Sprawiedliwości, w szczególności serwerami Microsoft SQL Server w celu utrzymywania zdolności Systemu Przetwarzania Danych do ciągłego dostarczania odpowiedniego poziomu usług.
  • Bieżące monitorowanie stanu serwerów i baz danych posadowionych na serwerach w Ministerstwie Sprawiedliwości w celu wykrywania ważnych zmian stanu dla zarządzania elementem konfiguracji lub usługi technicznej na potrzeby dostarczenia mechanizmów wczesnej detekcji incydentów a następnie podjęcia odpowiednich kroków z tym związanych.
  • Kompleksowa analiza pojawiających się incydentów dotyczących serwerów bazodanowych Ministerstwa i przydzielonej do nich Infrastruktury Techniczno-Systemowej w oparciu o: komunikaty z systemów komputerowych i aplikacyjnych oraz raporty z innych komórek Departamentu w celu przywrócenia ciągłości świadczenia usług technicznych tak szybko jak to możliwe, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie procesów biznesowych Ministerstwa Sprawiedliwości.
  • Utrzymywanie bezpieczeństwa przetwarzania zasobów informacyjnych Systemu Przetwarzania Danych w celu zapewnienia ich poufności, integralności i dostępności.
  • Wykonywanie procedur składowania konfiguracji urządzeń informacyjnych w celu zabezpieczenia przed ich utratą lub zniszczeniem.
  • Wsparcie użytkowników w ramach 3 linii wsparcia w celu usuwania incydentów o wysokiej złożoności.
  • Współpraca w ramach zarządzania procesowym świadczeniem usług IT z innymi wydziałami i zespołami Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych w celu zapewnienia interoperacyjności oraz wymiany danych i informacji pomiędzy usługami technologicznymi Ministerstwa Sprawiedliwości.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub o profilu pokrewnym,
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w administrowaniu serwerami bazodanowymi,
  • wiedza specjalistyczna (ekspercka) z zakresu administrowania serwerami bazodanowymi,
  • znajomość metodyk zarządzania usługami informatycznymi,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A1,
  • zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, asertywność, radzenie sobie z presją, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administrowaniu serwerami bazodanowymi pracującymi w trybie 24/7/365,
  • przeszkolenie w zakresie instalacji i konfiguracji Microsoft SQL Server,
  • przeszkolenie w zakresie dobrych praktyk lub metodyk zarządzania usługami informatycznymi potwierdzone certyfikatem ITIL na poziomie Foundation lub innym równoważnym certyfikatem.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie A1. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie zostaną poddani procedurze sprawdzającej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 5 434,14 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,9).

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 707, (22) 52 12 743.



Liczba odwiedzin: 3284

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Joanna Pawłowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 03.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×