Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7474ARCHIWALNE z dnia 16.01.2017 r.
-
Oferty do
30
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: planowania i budżetowania
w Departamencie Infrastruktury i Rozwoju Archiwów
Warszawa
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie projektów podziału przyznanych limitów budżetowych na poszczególne archiwa państwowe zgodnie z przyjętymi przez NDAP kierunkami rozwoju, programami i strategiami
- Przygotowywanie harmonogramów prac oraz wytycznych obowiązujących przy planowaniu budżetu w kolejnych latach dla archiwów państwowych na podstawie obowiązujących przepisów oraz przyjętych programów i strategii
- Opiniowanie wniosków archiwów państwowych w sprawach zmian w planach finansowych oraz bieżąca komunikacja z archiwami w sprawach organizacyjno-finansowych.
- Przygotowywanie zestawień zgłaszanych przez archiwa informacji o potrzebach finansowych oraz sprawozdań z ich wykorzystania
- Zbieranie oraz analizowanie nadsyłanych przez archiwa państwowe projektów planów oraz sprawozdań w zakresie wydatków majątkowych i remontowych pod kątem formalno-rachunkowym
- Przygotowywanie analiz, bieżących informacji oraz prezentacji dotyczących stanu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z planowaniem, ewidencją lub sprawozdawczością budżetową w jednostce sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu finansów publicznych
- Znajomość procedury uchwalania budżetu państwa (klasyfikacja budżetowa) i realizacji budżetu
- Znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych
- Umiejętność zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku: rachunkowość lub finanse lub budownictwo
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku związanym z nadzorowaniem inwestycji budowlanych
- Przeszkolenie z prowadzenia inwestycji budowlanych
- Przeszkolenie z zarządzania nieruchomościami
- Przeszkolenie z rachunkowości budżetowej
- Znajomość zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Umiejętność formułowania opinii
- Umiejętność współpracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z prowadzenia inwestycji budowlanych
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zarządzania nieruchomościami
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z rachunkowości budżetowej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
- z dopiskiem „Nabór DIRA”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
● proces naboru składa się z III etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
● zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością
● kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem
● oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
● dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624