Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 62705ARCHIWALNE z dnia 01.04.2020 r.

  • Oferty do
    23

    kwietnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds. organizacji i funkcjonowania centrali i placówek zagranicznych

Biuro Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. 2. Zagrożenie korupcją. 3. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie i realizacja procesów związanych z zarządzaniem ryzykiem i nadzorem nad fundacjami w dziale administracji rządowej kierowanym przez Ministra Spraw Zagranicznych, planowaniem, tworzeniem, oceną, reorganizacją i likwidacją placówek zagranicznych. Przedstawianie koncepcji stosownych rozwiązań usprawniających koordynowane procesy.
  • Koordynowanie, monitorowanie - na podstawie obowiązujących przepisów - procesów opracowania dokumentów strategicznych/operacyjnych z obszaru zarządzania ryzykiem, nadzoru nad fundacjami, uruchamiania nowych form reprezentacji dyplomatyczno-konsularnej RP w świecie i przedkładanie ich do weryfikacji lub zatwierdzenia.
  • Inicjowanie i prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i opiniowaniem wewnętrznych regulaminów organizacyjnych oraz schematów organizacyjnych komórek organizacyjnych i placówek zagranicznych.
  • Koordynowanie realizacji zadań Ministra Spraw Zagranicznych w zakresie nadzoru nad fundacjami, poprzez m.in. prowadzenie i aktualizowanie rejestru fundacji (zgodnie z ustawą o fundacjach) oraz przygotowywanie korespondencji w tym zakresie. Analizowanie i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody przez Dyrektora Generalnego SZ na dodatkowe zatrudnienie i zarobkowanie oraz prowadzenie ich rejestru. Prowadzenie rejestru zawiadomień o zamiarze opublikowania pracy naukowej lub publicystycznej dotyczącej stosunków międzynarodowych.
  • Analizowanie procedur odnoszących się do planowania i sprawozdawczości w ministerstwie i placówkach zagranicznych.
  • Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących: udziału przedstawicieli resortu w posiedzeniach organów doradczych Prezesa RM, RM oraz Ministrów (m.in. międzyresortowych zespołów, rad i komitetów), zawierania porozumień międzyresortowych w sprawie funkcjonowania stanowisk przedstawicieli innych resortów w placówkach zagranicznych RP oraz obsługi wizyt zagranicznych przedstawicieli innych resortów przez placówki zagraniczne.
  • Weryfikowanie aktualności i kompletności informacji, danych i dokumentów zamieszczanych na stronach internetowych MSZ / w Intranecie / witrynie SharePoint / dedykowanych systemach informatycznych / innych nośnikach informacji (dysk sieciowy BDG).
  • Zapewnianie obsługi Przewodniczącego Komitetu do spraw zarządzania ryzykiem oraz organizowanie spotkań Komitetu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych w pionie dyrektora generalnego
  • Znajomość języka angielski lub innego języka UE lub krajów sąsiadujących na poziomie B2.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość: struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej, ustawy o służbie zagranicznej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o fundacjach, komunikatu MF dotyczącego zarządzania ryzykiem.
  • Wiedza z obszaru: zarządzania ryzykiem, celów polityki zagranicznej i zadań Ministerstwa SZ, struktury organizacyjnej MSZ, regulaminu organizacyjnego MSZ.
  • Umiejętności: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w dziedzinie nauk prawnych lub nauk ekonomicznych lub społecznych lub administracji lub zarządzania lub stosunków międzynarodowych lub politologii lub studia podyplomowe w powyższym zakresie.
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w zakresie planowania strategicznego lub w placówce zagranicznej
  • Przeszkolenie z audytu i/lub kontroli w administracji publicznej i/lub finansów publicznych.
  • Znajomość innego języka UE lub krajów sąsiadujących na poziomie C1.
  • Wiedza z zakresu: audytu i/lub kontroli w administracji publicznej i/lub finansów publicznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wskazanej znajomości języka obcego.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 – j. t.).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4f434c86beeb43b3aea067bbd6ccbd2f lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wskazanej znajomości języka obcego.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Biuro Spraw Osobowych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00-580 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BDG 12/2020
    lub Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie:
    https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4f434c86beeb43b3aea067bbd6ccbd2f

    https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4f434c86beeb43b3aea067bbd6ccbd2f

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą przy
al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa.
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 4900 PLN do ok. 5700 PLN oraz dodatek
za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020, poz. 265 – t.j. z późn. zm.).
Dziennik Podawczy czynny w godzinach 8.15 – 16.15. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu, a którzy urodzili się przed 1 sierpnia 1972 r. w kolejnym etapie naboru zostaną poproszeni o przesłanie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.)

Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania

Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.

W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.

W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Zarządzania Kompetencjami, tel. +48 (22) 523 8751, +48 (22) 523 7806 email: rekrutacja@msz.gov.pl
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 7141

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Bidzińska

Komórka organizacyjna: Biuro Spraw Osobowych

Wprowadzono: 01.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×