Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 5487ARCHIWALNE z dnia 15.11.2016 r.
-
Oferty do
25
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: Budżetu części 19 – Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe
w Wydziale Planowania Budżetu Resortu, Departament Finansów i Księgowości
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowywanie niezbędnych materiałów do projektu budżetu części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w zakresie resortowych dochodów i wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) oraz wydatków, które nie wygasają z upływem danego roku budżetowego. Opracowywanie Wieloletniego Planu Finansowego Państwa dla części 19 w ujęciu zadaniowym w zakresie resortowych wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich). Wprowadzanie informacji w zakresie części 19 w celu przekazania projektu planu finansowego do „Systemu Informatycznego obsługi budżetu państwa TREZOR” w ujęciu tradycyjnym, a także obsługiwanie „Aplikacji BUZA” w zakresie planowania w ujęciu zadaniowym w szczegółowości funkcji, zadań, podzadań i działań.
- Opracowywanie szczegółowego planu dochodów i wydatków części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w budżecie państwa i budżecie środków europejskich; przekazywanie jednostkom podległym rocznych planów finansowych.
- Monitorowanie realizacji budżetu części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym poprzez analizę wniosków w zakresie przyznawania dodatkowych środków budżetowych, stopnia wykonania wydatków w jednostkach podległych Ministrowi Finansów. Opracowywanie projektów decyzji dotyczących zmian w budżecie państwa i budżecie środków europejskich w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz w wyniku decyzji dokonywanie zmian w planie w ciągu roku, a także uzgadnianie planu po zmianach. Obsługa „Informatycznego Systemu obsługi budżetu państwa TREZOR” w zakresie izb skarbowych, urzędów kontroli skarbowej, izb celnych, Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów oraz Centrali Ministerstwa Finansów i dysponenta części 19.
- Opracowywanie okresowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) oraz doraźnych analiz wykonania dochodów i wydatków budżetu części 19 w zakresie izb skarbowych i urzędów skarbowych, urzędów kontroli skarbowej, izb celnych, Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów oraz Centrali Ministerstwa Finansów i dysponenta części 19 umożliwiających podjęcie decyzji o dokonaniu zmian planów finansowych oraz przedstawianie ich Kierownictwu Ministerstwa.
- Realizowanie zadań związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu w zakresie dotacji do posiłków sprzedawanych w barach mlecznych.
- Koordynowanie prac w zakresie ustalania schematu, celów i mierników oraz zasad alokacji wydatków budżetu w ujęciu zadaniowym dla części 19 na kolejne lata.
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych w zakresie projektu ustawy budżetowej i wykonania budżetu części 19 celem przedstawienia ich Kierownictwu Ministerstwa, Komisji Sejmowej i Senackiej oraz Najwyższej Izbie Kontroli, a także opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje/zapytania poselskie oraz informacji dla związków zawodowych i dziennikarzy w zakresie właściwości departamentu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze gospodarki finansowej jednostki budżetowej
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
- Znajomość procesu tworzenia i realizacji budżetu państwa, w tym w układzie zadaniowym
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Studia podyplomowe w zakresie rachunkowości budżetowej lub finansów publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2016/078/FK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.