Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 430ARCHIWALNE z dnia 10.06.2016 r.
-
Oferty do
15
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: analizy i interpretacji przepisów prawnych dotyczących tłumaczy przysięgłych
w Wydziale Tłumaczy Przysięgłych w Departamencie Zawodów Prawniczych i Dostępu do Pomocy Prawnej
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz postanowień Ministra Sprawiedliwości w sprawach dot. tłumaczy przysięgłych w celu realizacji zadań wynikających z ust. o zawodzie tłumacza przysięgłego: zawieszenie lub nie zawieszenie tłumacza przysięgłego w wykonywaniu czynności, skreślenie z listy tłumaczy przysięgłych, odmowa wpisu na listę tłumaczy przysięgłych,
- prowadzenie postępowań w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych tłumaczy przysięgłych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
- współpraca z odpowiednimi komórkami urzędów wojewódzkich w zakresie nadzoru nad działalnością tłumaczy przysięgłych w celu poprawności stosowania przepisów,
- wystawianie zaświadczeń o wpisie na listę tłumaczy przysięgłych,
- dokonywanie wpisów do komputerowej bazy danych tłumaczy przysięgłych w celu aktualizacji bazy tłumaczy przysięgłych,
- prowadzenie statystyk dotyczących tłumaczy przysięgłych skreślonych z listy tłumaczy przysięgłych, zawieszonych w wykonywaniu czynności tłumacza przysięgłego, odmowy zawieszenia w wykonywaniu czynności tłumacza przysięgłego, uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE, skarg na tłumaczy przysięgłych,
- udzielanie bezpośrednich odpowiedzi na pytania interesantów dotyczących interpretacji przepisów regulujących zawód tłumacza przysięgłego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu poinformowania o obowiązujących przepisach oraz informowanie interesantów o wpływie i etapie rozpatrzenia korespondencji,
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących tłumaczy przysięgłych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w sporządzaniu decyzji i innych pism administracyjnych
- znajomość procedur administracyjnych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, środowisko Windows, Lex).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- znajomość przepisów dotyczących tłumaczy przysięgłych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (fakultatywnie),
- w przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka,
- kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie zostaną poddani procedurze sprawdzającej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3185,52 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,7).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743.