Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3995ARCHIWALNE z dnia 29.09.2016 r.

  • Oferty do
    12

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: sporządzania zbiorczych planów i harmonogramów dochodów i wydatków

w Biurze Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa

WARUNKI PRACY

- stałe kontakty zewnętrzne z pracownikami służb finansowych jednostek podległych Prezesowi KZGW oraz pracownikami Ministerstwa Środowiska, - praca przy komputerze, - w budynku brak barier architektonicznych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Weryfikacja z dokumentami źródłowymi danych dotyczących planów finansowych prezentowanych przez jednostki w informatycznym systemie Trezor w celu agregacji planów i uzyskania informacji zbiorczych
  • Współudział w opracowywaniu zbiorczych planów rzeczowo - finansowych wydatków budżetowych dysponentów nadzorowanych przez Prezesa KZGW w formach i układach wymaganych przez dysponenta głównego w celu uzyskania informacji zbiorczych o planowanych wydatkach
  • Opracowywanie, we współpracy z jednostkami nadzorowanymi przez Prezesa KZGW i w porozumieniu z Ministerstwem Środowiska, harmonogramu realizacji wydatków budżetu oraz zapotrzebowania na środki budżetowe w informatycznym systemie Trezor w celu rzetelnego i gospodarnego wykonania budżetu państwa
  • Prowadzenie ewidencji decyzji Ministra Finansów i zadań, które uzyskały dofinansowanie z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej z rezerwy celowej budżetu państwa poz. 59 w celu uzyskania informacji o dofinansowaniu zadań realizowanych przez dysponentów III stopnia
  • Przekazywanie dysponentom III stopnia informacji o dokonanych zmianach w planach rzeczowo – finansowych w celu sfinansowania zadań planowanych do realizacji przez dysponentów
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych dysponenta II stopnia w celu przekazania poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa Trezor w celu uzyskania informacji o wydatkach dysponenta II stopnia
  • Prowadzenie ewidencji księgowej dysponenta II stopnia KZGW, w celu pozyskania informacji o przekazanych środkach finansowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej, przy obsłudze systemu informatycznego obsługi budżetu państwa
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • umiejętność przygotowywania budżetu i sporządzania sprawozdań budżetowych,
  • umiejętność obsługi komputera - arkusz kalkulacyjny
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok administracja rządowa
  • kurs rachunkowości,
  • znajomość systemu BUZA, w tym pożądane min. roczne doświadczenie w pracy z tym systemem,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze planowania budżetowego w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym,
  • znajomość zasad sporządzania projektu budżetu,
  • znajomość systemu EZD.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie certyfikatów wymaganych kursów i szkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
    ul. Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa
    (VI piętro, pok. 636 - kancelaria)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "BBF ph-3/1/2016".
Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu.
Wszystkie oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o jego terminie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w j. obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na j. polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych, zostaną komisyjnie zniszczone.

UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3149

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Udostępnił: Monika Przyborowska

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjno-Prawne

Wprowadzono: 29.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×