Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 26744ARCHIWALNE z dnia 09.05.2018 r.

  • Oferty do
    21

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: prowadzenia ksiegowości

w Wydziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa

WARUNKI PRACY

Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. 1) praca biurowa, 2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin, 4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka, 5) oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, ich ewidencja w informatycznym systemie finansowo-księgowym w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych,
  • Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami księgi głównej na koniec każdego miesiąca,
  • Uzgadnianie sald należności i zobowiązań oraz kosztów i wydatków, dokonywanie analizy kont rozrachunkowych,
  • Uzgadnianie z Wydziałem Organizacyjnym na koniec kwartału stanu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz miesięcznych stanów magazynu,
  • Uzgadnianie z zespołem ds. windykacji na koniec miesiąca stanu należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń emerytalno-rentowych,
  • Uzgadnianie miesięcznych wydatków z tytułu podatków, składek na ubezpieczenie społeczne, składek na ubezpieczenie zdrowotne i Fundusz Pracy,
  • Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdań w zakresie operacji finansowych, sprawozdań finansowych i przekazania ich dysponentowi środków budżetowych wyższego stopnia, sporządzanie sprawozdań statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego,
  • Terminowe odprowadzanie pobranych dochodów budżetowych, podatków, składek ZUS oraz sporządzanie w tym zakresie dyspozycji przelewów,
  • Uzgadnianie z Wydziałem Wypłat miesięcznych i kwartalnych wydatków w zakresie wypłaty świadczeń społecznych,
  • Dokonywanie rozliczeń wypłaconych świadczeń społecznych podlegających finansowaniu przez ZUS i KRUS oraz sporządzanie korespondencji w tym zakresie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy w finansach lub księgowości, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w jednostkach budżetowych
  • dobra znajomość przepisów prawa finansowego, w szczególności ustawy o rachunkowośći, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdawczośći budżetowej i finansowej
  • znajomość zasad prowadzenia rachunkowości
  • umiejętność syntetycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • ukończony kurs księgowy
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność rozwiązywania problemów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.05.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania

(http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrani/5123,Oswiadczenie-kandydata.html ).
Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenie.

Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres wykonywanej pracy np. kopia świadectwa pracy, w przypadku umowy o pracę lub kopia zaświadczenia w przypadku umowy zlecenia, o dzieło, wolontariatu lub praktyk (sam dokument umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej nie jest dokumentem potwierdzającym okresy doświadczenia zawodowego).

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru (w zależności od liczby kandydatów):
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej i rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna z pytaniami sprawdzającymi wiedzę.

Wynagrodzenie: ok. 2998 zł brutto + ew. wysługa lat.

Oferty można również wysłać na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl (wymagane oświadczenie musi być zeskanowane; w przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów - kandydat jest zobowiązany dostarczyć oryginał tego oświadczenia).

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3141

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Udostępnił: Maria Przystupa

Komórka organizacyjna: Wydział Kadrowo-Organizacyjny

Wprowadzono: 09.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×