Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2570ARCHIWALNE z dnia 17.08.2016 r.

  • Oferty do
    31

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: przepustowości i analiz w transporcie lotniczym

w Wydziale Statystyk i Analiz w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komuterze powyżej 4 godzin dziennie, - obsługa klientów zewnętrznych, - krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek jest klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Monitorowanie sytuacji w zakresie przepustowości portów lotniczych w oparciu o analizy przepustowości oraz przeprowadzane kontrole i na tej podstawie inicjowanie działań zmierzających do wprowadzenia koordynacji albo organizacji rozkładów lotów w porcie lotniczym oraz powołania organizatora/koordynatora;
  • Prowadzenie bazy danych statystycznych transportu lotniczego w Polsce, przetwarzanie tych danych i udostępnianie oraz opracowywanie projektów założeń przy tworzeniu narzędzi statystycznych w zakresie przepustowości (System Statystyk Przewozowych);
  • Analizowanie taryf przewozu lotniczego do/z RP;
  • Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem oraz funkcjonowaniem komitetów koordynacyjnych w portach lotniczych;
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru nad działalnością koordynatora lub organizatora rozkładów lotów;
  • Udział w przygotowaniu instrukcji i stanowiska ULC lub RP na spotkania przedstawicieli europejskich, polskich oraz międzynarodowych instytucji w zakresie polityki rynku transportu lotniczego w obszarze właściwości merytorycznej Wydziału;;
  • Udział w przygotowaniu projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi w obszarze właściwości Wydziału Statystyk i Analiz, a także uczestniczenie w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku: ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria lub statystyka lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub transport
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze lotnictwa cywilnego
  • Ogólna wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
  • Dobra znajomość prawa lotniczego dotyczącego rynku transportu lotniczego
  • Dobra znajomość statystyki i analizy transportu lotniczego
  • Dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Podstawowa znajomość ekonometrii
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, samodzielność i inicjatywa, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • przeszkolenie w zakresie technik audytowania
  • znajomość innego języka urzędowego UE na poziomie bardzo dobrym
  • znajomość zagadnień związanych z polską i europejską gospodarką i procesów decyzyjnych w Unii Europejskiej
  • umiejętność argumentowania

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LER-4/3-46/2016 "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: 22 520 73 79, formalne 22 520 72 41/520 74 02.



Liczba odwiedzin: 3471

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 17.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×