Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 23646ARCHIWALNE z dnia 08.03.2018 r.
-
Oferty do
19
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: programowania i monitorowania EFS
w Wydziale Rynku Pracy i Integracji Społecznej w Departamencie Europejskiego Funduszu Społecznego
Warszawa
Warszawa, Wspólna 2/4
Warszawa, Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących realizacji programu PO WER, PO KL oraz realizacji EFG(w tym: szczegółowy opis osi priorytetowych programu operacyjnego, wytyczne, zalecenia, rekomendacje), formułowanie propozycji zmian w dokumentach, formułowanie zapisu dokumentów, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, opracowanie wniosków aplikacyjnych EFG, w tym zbieranie i analiza danych niezbędnych do ich przygotowania oraz współpraca z KE w ramach procesu zatwierdzania wniosków
- Aktualizowanie programów PO WER oraz PO KL, formułowanie propozycji zmian w programie, dobór instrumentów wsparcia, weryfikowanie programu/ projektu pod kątem przeprowadzonych analiz, negocjowanie z Komisją Europejską i innymi podmiotami zewnętrznymi, przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, określanie zasad i trybu monitorowania programu
- Monitorowanie wdrażania strategii i programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.), identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych, tworzenie systemu wskaźników (m.in. wytycznych, metodologii liczenia, definicji, etc.), sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji strategii/ programu/ programów, monitorowanie realizacji postępu rzeczowego za pomocą wskaźników, organizowanie i uczestnictwo w grupach/ zespołach dotyczących wskaźników
- Sprawozdawczość z realizacji strategii/ programów (np. operacyjnego, pomocowego, krajowego, wieloletniego, etc.) lub działań/ projektów krajowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji strategii/ programu, analizowanie uwag Komisji Europejskiej do sprawozdań z realizacji programu lub działań i projektów krajowych, przeprowadzanie sprawozdawczości z celów i mierników
- Badanie zgodności strategii i programów (w ramach procesu koordynacji wdrażania EFS w RPO), weryfikowanie zgodności z systemem prawnym, weryfikowanie merytorycznego zakresu dokumentów, weryfikowanie zgodności systemu wdrażania dokumentów, ocena zgodności dokumentów ze strategią, analizowanie wdrażania programów pod kątem realizacji strategii, formułowanie propozycji i zaleceń zmian
- Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym: wytycznych, instrukcji, podręczników), opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji , przygotowywanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji, uzgadnianie i konsultowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji, reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami dokumentów w ramach systemu realizacji
- Dokonywanie analiz prawnych (udział w pracach związanych z przygotowywaniem aktów prawnych szczebla wspólnotowego i krajowego w dziedzinie polityki spójności, w tym dot. okresu 2020+), przygotowywanie projektów opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny (np. wkładów do stanowisk Rządu, instrukcji dla przedstawicieli PL)
- Zadania związane z zarządzeniem Europejskim Funduszem Dostosowania do Globalizacji, przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów EFG do KE we współpracy z WUP, PUP i przedsiębiorstwami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze funduszy unijnych
- znajomość języka angielskiego poziom B2,
- znajomość przepisów z zakresu wdrażania funduszy UE,
- znajomość problematyki aktywnej polityki rynku pracy i jej instrumentów
- umiejętność sporządzania analiz, sprawozdań, prognoz, notatek, pism i prezentacji
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office - Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność i wystąpienia publiczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- CV lub życiorys
- – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DZF_69_z
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-79-92