Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 22912ARCHIWALNE z dnia 23.02.2018 r.
-
Oferty do
8
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: rachuby płac
Wydział Rachuby Płac, Biuro Finansowo-Gospodarcze
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie i księgowanie list płac, przelewów, prowadzenie kartotek płacowych oraz zasiłków pracowników
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Dokonywanie rozliczeń z tytułu umów cywilno-prawnych zawartych z pracownikami Inspektoratu i zleceniobiorcami
- Obsługa komputerowego programu kadrowo-płacowego, programu Płatnik, Videotel za pomocą których dokonywane są rozliczenia z pracownikami, zleceniobiorcami, urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych
- Wykonywanie bieżących analiz w zakresie wykorzystania środków na wynagrodzenia, funduszu nagród oraz współpraca z komórką ds. planowania i analiz przy planowaniu środków na wynagrodzenia na lata następne
- Realizacja wypłat świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- Opracowywanie danych i sporządzanie sprawozdań przekazywanych do Głównego Urzędu Statystycznego, Ministerstwa właściwego ds. transportu, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i innych organów
- Wykonywanie zadań związanych ze współpracą z firmami świadczącymi usługi dodatkowej opieki medycznej dla pracowników, dodatkowych świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i rekreacji oraz rozliczania ich kosztów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w naliczaniu wynagrodzeń
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych, ustawy Kodeks pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- współpraca w zespole, orientacja na klienta, organizacja pracy własnej, sumienność, samodzielność, dążenie do rezultatów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w organach administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.55.2018.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji . Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna na z elementami wywiadu kompetencyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.