Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 21875ARCHIWALNE z dnia 07.02.2018 r.

  • Oferty do
    19

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi finansowo-księgowej

w Wydziale Finansowania Programów Współpracy Terytorialnej w Departamencie Departament Budżetu Rozwoju



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Warszawa, ul. Wspólna 2/4

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań  obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe Pracownikom oferujemy:  trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,  pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit),  ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  praca przy komputerze  w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych  praca w kameralnych pokojach

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w ramach programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie realizacji programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych • dekretowanie dowodów księgowych • wycena wyrażonych w walutach obcych aktywów i pasywów • weryfikowanie stanu należności wobec programów z tytułu kwot odzyskiwanych od beneficjentów • wystawianie dowodów księgowych • weryfikowanie i kontrolowanie należytych zabezpieczeń umów o dofinansowanie w formie weksli lub gwarancji bankowych oraz ich składanie i podejmowanie z depozytu w BGK poprzez kasę MR • importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego
  • Wdrażanie programu • weryfikowanie umów/ decyzji o dofinansowanie, a także porozumień, aneksów do umów i decyzji zmieniających w ramach programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • opiniowanie dokumentów wdrożeniowych (np. instrukcji wykonawczych, wytycznych, etc.) w zakresie programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020
  • Prowadzenie obsługi przepływów finansowych • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej • sprawdzanie dokonanych wpływów na rachunki walutowe • weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem • weryfikowanie przepływu środków do beneficjentów i kosztów ich realizacji
  • Dokonywanie analiz prawnych • opracowywanie/ opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów m.in. umów o dofinansowanie, decyzji o przyznaniu dofinansowania • opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów m.in. podpisywanych ze Wspólnymi Sekretariatami, Punktami Kontaktowymi
  • Prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych • sporządzanie sprawozdań finansowych • weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.) • weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek
  • Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym: wytycznych, instrukcji, podręczników) • opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji m.in. Programu Operacyjnego, Instrukcji wykonawczej Programu Operacyjnego
  • Inwentaryzowanie aktywów • porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami • przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami • rozliczanie inwentaryzacji
  • Prowadzenie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie realizacji programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • identyfikowanie problemów, zagrożeń powstałych w procesie realizacji płatności, prawidłowości przepływu środków pomiędzy państwami zaangażowanymi w realizację programów • analizowanie zgromadzonych danych w systemie finansowo-ksiegowym poprzez prezentowanie danych w różnej szczegółowości i wnioskowanie o dokonanie odpowiednich korekt lub uzupełnień

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie profil ekonomiczny lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • życiorys/CV
  • – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść/wysłać na adres:
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    BZL
    pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBR_12_z
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim
i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(22) 273 73-56.



Liczba odwiedzin: 3362

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Olga Iwańska-Kruszewska

Komórka organizacyjna: BZL

Wprowadzono: 07.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×