Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21875ARCHIWALNE z dnia 07.02.2018 r.
-
Oferty do
19
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi finansowo-księgowej
w Wydziale Finansowania Programów Współpracy Terytorialnej w Departamencie Departament Budżetu Rozwoju
Warszawa
Warszawa, ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w ramach programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie realizacji programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych • dekretowanie dowodów księgowych • wycena wyrażonych w walutach obcych aktywów i pasywów • weryfikowanie stanu należności wobec programów z tytułu kwot odzyskiwanych od beneficjentów • wystawianie dowodów księgowych • weryfikowanie i kontrolowanie należytych zabezpieczeń umów o dofinansowanie w formie weksli lub gwarancji bankowych oraz ich składanie i podejmowanie z depozytu w BGK poprzez kasę MR • importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego
- Wdrażanie programu • weryfikowanie umów/ decyzji o dofinansowanie, a także porozumień, aneksów do umów i decyzji zmieniających w ramach programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • opiniowanie dokumentów wdrożeniowych (np. instrukcji wykonawczych, wytycznych, etc.) w zakresie programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020
- Prowadzenie obsługi przepływów finansowych • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej • sprawdzanie dokonanych wpływów na rachunki walutowe • weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem • weryfikowanie przepływu środków do beneficjentów i kosztów ich realizacji
- Dokonywanie analiz prawnych • opracowywanie/ opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów m.in. umów o dofinansowanie, decyzji o przyznaniu dofinansowania • opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów m.in. podpisywanych ze Wspólnymi Sekretariatami, Punktami Kontaktowymi
- Prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych • sporządzanie sprawozdań finansowych • weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.) • weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek
- Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym: wytycznych, instrukcji, podręczników) • opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji m.in. Programu Operacyjnego, Instrukcji wykonawczej Programu Operacyjnego
- Inwentaryzowanie aktywów • porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami • przygotowywanie potwierdzeń sald oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami • rozliczanie inwentaryzacji
- Prowadzenie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie realizacji programów Polska-Saksonia 2014-2020 oraz Południowy Bałtyk 2014-2020 • identyfikowanie problemów, zagrożeń powstałych w procesie realizacji płatności, prawidłowości przepływu środków pomiędzy państwami zaangażowanymi w realizację programów • analizowanie zgromadzonych danych w systemie finansowo-ksiegowym poprzez prezentowanie danych w różnej szczegółowości i wnioskowanie o dokonanie odpowiednich korekt lub uzupełnień
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie profil ekonomiczny lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze rachunkowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
- znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- życiorys/CV
- – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść/wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
BZL
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBR_12_z
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim
i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(22) 273 73-56.