Komenda Główna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 18784ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.

  • Oferty do
    11

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole do spraw Planowania, Analiz i Rozliczeń Wydziału Koordynacji Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 UP Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz i wewnątrz budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie oraz sporządzanie analiz i prezentacji z przebiegu realizacji oraz wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na inwestycje i remonty, a także sporządzanie kompleksowych informacji o działalności inwestycyjno -remontowej Policji na potrzeby kierownictwa służbowego Policji oraz organów administracji rządowej,
  • dokonywanie bieżącej weryfikacji i aktualizacji priorytetowych zadań realizowanych w ramach działalności inwestycyjno-remontowej oraz sporządzanie wniosków do kierownictwa służbowego Policji w zakresie korekt rzeczowo-finansowych polegających na przesunięciach limitów pomiędzy realizowanymi przedsięwzięciami, jak również jednostkami organizacyjnymi Policji,
  • analizowanie, weryfikowanie i konstruowanie projektów rzeczowo-finansowych planu inwestycji i remontów Policji na dany rok, na podstawie przesłanych potrzeb inwestycyjno-remontowych przez jednostki organizacyjne Policji oraz udział w pracach planistycznych przy konstruowaniu budżetu Państwa w zakresie budownictwa służbowego i modernizacji istniejących obiektów Policji,
  • sporządzanie sprawozdań kwartalnych z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, jak również opracowań dotyczących wydatkowania i dofinansowania ze środków budżetowych i pozabudżetowych,
  • opracowywanie i przedstawianie kierownictwu służbowemu Policji kompleksowych i szczegółowych informacji w zakresie inwestycji i remontów Policji oraz projektów z europejskiego obszaru finansowego w tym UE oraz koncepcji dotyczących ustalenia priorytetów, kierunków strategicznych i długofalowych działań Policji w odniesieniu do możliwości optymalnej poprawy warunków lokalowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym lub techniczne o profilu budowlanym,
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat doświadczenia w obszarze analiz i rozliczeń działalności inwestycyjno-remontowej,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość przepisów związanych z finansowaniem inwestycji z budżetu państwa,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej w zakresie planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa,
  • przeszkolenie z zakresu planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa,
  • przeszkolenie z zakresu posiadania umiejętności obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz tworzenia baz danych,
  • wiedza ogólnobudowlana,
  • znajomość zasad realizacji inwestycji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016, poz. 1167 z późn. zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu posiadania umiejętności obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz tworzenia baz danych,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „specjalista/BLP-WKIGN/BKGP 24/17 ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,0299 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 3622

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Leszczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej

Wprowadzono: 01.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×