Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
Ogłoszenie o naborze nr 11689ARCHIWALNE z dnia 05.06.2017 r.
-
Oferty do
18
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: mobilizacyjno-obronnych i zarządzania kryzysowego
w Wydziale Prewencji
Warszawa
ul. Broniewskiego 58
Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
ul. Żeromskiego 7
01-887 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wytwarzanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu polityki mobilizacyjno - obronnej Komendy w celu utrzymania wysokiego poziomu mobilizacji jednostki;
- Wytwarzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania kryzysowego;
- Wytwarzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej alarmowania jednostki;
- Opracowanie projektów decyzji Komendanta dotyczących realizacji przedsięwzięć związanych z zarządzaniem kryzysowym;
- Przekazywanie informacji jawnych i niejawnych za pośrednictwem technicznych środków łączności na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Rejonowej Policji Warszawa V;
- Zapoznanie funkcjonariuszy i pracowników Policji z aktami prawa i przepisami służbowymi regulującymi realizowane zadania;
- Pozyskiwanie rezerw osobowych do uzupełniania potrzeb kadrowo mobilizacyjnych jednostki przewidzianych do militaryzacji;
- Opracowanie regulaminu jednostki organizacyjnej i etatu na czas mobilizacji;
- Prowadzenie książki Ewidencji Obsady Kadrowej Jednostki Zmilitaryzowanej;
- Współpraca z organami administracji publicznej, organami administracji wojskowej i innymi podmiotami pozapolicyjnymi w celu wypracowania zasad wzajemnej współpracy w obszarze przygotowań obronnych, zarządzania kryzysowego i alarmowania jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Zdolność kreatywnego myślenia
- Umiejętność argumentowania i podejmowania otwartych dyskusji
- Doświadczenie w administracji publicznej
- znajomość: Konstytucji RP z dnia 2 kwietnia 1997 roku, ustawy z dnia 21 listopada 1997 roku o powszechnym obowiązku obrony RP, ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 29 sierpnia 2002 o stanie wojennym oraz kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom RP, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o stanie wyjątkowym, ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa narodowego
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych (duża odporność na stres) i pod presją czasu
- Bardzo duża systematyczność, rzetelność, dokładność
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
ul. Żeromskiego 7
01-887 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
Do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia.
Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 w KRP Warszawa V,
w recepcji lub przesłać listownie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 603-10-10.