Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 10052ARCHIWALNE z dnia 07.04.2017 r.

  • Oferty do
    18

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Departamencie Programów Infrastrukturalnych w Wydziale Projektów Własnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Wspólna 2/4

Adres urzędu:

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • zagrożenie korupcją (kontakty z wykonawcami), Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner, • praca w pokoju wieloosobowym, • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze, • winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych, • wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, • wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej, • sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu, • ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa IZ PO IiŚ w zakresie przygotowywania i koordynacji realizacji umów cywilnoprawnych w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ 2014-2020 obejmujących zamówienia publiczne poniżej i powyżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). poprzez: • przeprowadzanie rozeznania rynku • szacowanie wartości zamówienia • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • opracowywanie projektu umowy • uczestniczenie w postępowaniach jako zastępca przewodniczącego lub członek komisji przetargowych • opracowywanie i opiniowanie dokumentacji • nadzorowanie wykonania umowy • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy poprzez przygotowanie protokołu odbioru oraz rozliczenie finansowe wydatku (opis faktury)
  • dokonywanie analiz prawnych w odniesieniu do zapisów umów cywilnoprawnych zawartych przez Departament w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ obejmujących zamówienia publiczne powyżej i poniżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), w tym: • opracowywanie i współpraca z pracownikami innych komórek w DPI w zakresie opiniowanie projektów umów i innych dokumentów niosących skutki finansowe • udzielanie wsparcia i porad prawnych dotyczących zapisów umów zawieranych przez DPI ze szczególnym uwzględnieniem nakładania na Wykonawców kar umownych oraz rozliczeń finansowych
  • zarządzanie dokumentacją z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zamówień realizowanych w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ obejmujących zamówienia publiczne powyżej i poniżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). Udział w przygotowywaniu procedur dot. udzielania zamówień publicznych w Departamencie. • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • udział w przygotowywaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie środków niezbędnych do realizacji zadań IZ PO IiŚ, udział w: • opracowywaniu podziału limitów wydatków • zgłaszaniu propozycji/ prognoz wydatków i dochodów na kolejne lata budżetowe • przygotowywaniu formularzy i przekazywaniu ich do właściwej komórki organizacyjnej/ ministra właściwego ds. finansów publicznych i/ lub innych organów, w tym w zakresie programów • opracowywaniu/ przekazywaniu informacji w zakresie projektu budżetu • przygotowywaniu wieloletniej prognozy wydatków • opracowywaniu celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania
  • interpretowanie, opiniowanie i opracowanie propozycji zapisów do projektów zarządzeń/decyzji MR związanych z wykorzystywaniem środków budżetowych w zakresie właściwości Wydziału w tym analiza rozporządzeń i zarządzeń
  • opracowanie okresowych informacji o na temat finansowego postępu realizacji zadań Departamentu na potrzeby kierownictwa Departamentu, Departamentu Budżetu Rozwoju i Budżetu Gospodarki, właściwego Podsekretarza Stanu a także udzielanie wyjaśnień w ww. zakresie w tym podczas corocznych kontroli prowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze zamówień publicznych lub w obszarze realizacji projektów finansowanych w ramach środków UE
  •  znajomość języka angielskiego, poziom B1
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych
  •  znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  •  wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności POIŚ oraz zasad rozliczania projektów finansowanych z POPT
  •  organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  •  współpraca
  •  komunikacja
  •  podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  •  rzetelność
  •  myślenie analityczne
  •  umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DPI_12_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273-77-40.



Liczba odwiedzin: 3397

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 07.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×