Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1950ARCHIWALNE z dnia 27.07.2016 r.
-
Oferty do
8
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent prawny
do spraw: obsługi prawnej Inspektoratu
w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
Warszawa
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
ul. Sienkiewicza 3
00-015 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - Wydawanie opinii prawnych w przeprowadzonych kontrolach i ocenianie materiałów kontroli pod kątem prawidłowości udokumentowania
- - Prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowywanie projektów decyzji i postanowień
- - Udzielanie pracownikom Inspektoratu porad prawnych i konsultacji dotyczących postepowań kontrolnych i pokontrolnych
- - Realizacja uprawnień przysługujących Inspekcji Handlowej w zakresie postępowania karnego i postępowania w sprawach o wykroczenia, w tym wykonywanie czynności prawnych w ramach pomocy prawnej
- - Prowadzenie kontroli wewnętrznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- - Znajomość przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
- - Znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, karnego, prawa o wykroczeniach
- - Znajomość przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej
- - Umiejętność analitycznego myślenia
- - Samodzielność
- - Inicjatywa
- - Rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą prawną
- skuteczna komunikacja
- znajomość systemu EZD
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa
Sekretariat pokój 212
z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy PO"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze: 2 800,- zł.
Wszystkie wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, inaczej oferta nie spełnia wymagań formalnych.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Nie otrzymanie takiego zaproszenia oznacza niezakwalifikowanie do dalszego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.22 826-12-19
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.