Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 120ARCHIWALNE z dnia 03.06.2016 r.

  • Oferty do
    13

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: czynności sprawdzających w zakresie handlu wewnątrzwspólnotowego

w Samodzielnym Referacie Współpracy Międzynarodowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2B
01-513 Warszawa

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Pomieszczenie pracy mieści się na 15 piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy. Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu przy monitorze ekranowym - powyżej 4 godzin dziennie. Na parkingu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa systemu wymiany informacji o podatku VAT ( VIES ) w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie oraz weryfikacji prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych,
  • analiza informacji dostępnych w ramach wymiany informacji podatkowych, w tym w sytemach informatycznych wspomagających wymianę informacji i międzynarodową współpracę w sprawach podatkowych w celu weryfikacji prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych,
  • bieżąca obsługa i analiza informacji podsumowujących VAT - UE i VAT - UEK w celu weryfikacji prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych,
  • sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu dostarczenia informacji dla potrzeb Kierownictwa Urzędu i innych instytucji oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw,
  • kierowanie zapytań na wnioskach o wymianę informacji SCAC do administracji państw członkowskich UE oraz udzielanie odpowiedzi administracjom podatkowym państw członkowskim UE,
  • weryfikacja wniosków o zwrot podatku od wartości dodanej obsługiwanych w systemie VAT REFUND,
  • kierowanie wniosków administracji podatkowych innych państw wpływających z Biura Wymiany Informacji Podatkowych na podstawie umów w sprawie zapobiegania podwójnemu opodatkowaniu, przekazanych do realizacji właściwym komórką OB - 4,
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania kierowane do tut. Urzędu przez inne organy podatkowe i instytucje oraz załatwianie wszelkiej korespondencji w zakresie rzeczowej komórki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra znajomość obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego i materialnego oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • brak

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa
    Felińskiego 2b
    01-513 Warszawa

    z dopiskiem II MUS
    ogłoszenie nr 120

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.

Prosimy o zaznaczanie na przesyłanych dokumentach numeru ogłoszenia na jakie składana jest oferta.

Oferty niekompletne oraz nadane po terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/.

ŻYCIORYS, LIST MOTYWACYJNY POWINNY ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA. WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA POWINNY BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warszawa.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-warszawie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2000,- zł brutto przy pełnym wymiarze godzin.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: 22 860 71 64



Liczba odwiedzin: 2465

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Kardas

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Personalny

Wprowadzono: 03.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×